Podle Webbera je Andreas Seidl pravým mužem pro McLaren

Kimi Räikkönen majkonnen  |  09. 02. 2019 20:41

Veľa sa očakávalo aj od Capita, Gil de Ferrana, Podrouma... a nič sa neudialo. Na rade je J.Key. No najslabší článok ostáva Brown. Hlavne na tomto poste by to chcelo zmenu typu ako napr. Frédéric Vasseur.

Pierre Gasly Ferda.  |  09. 02. 2019 20:57

V Meku žádný jednotlivec proti beduínům nic nezmůže. Dokonce ani Ron tam neměl žádné slovo.

Neměl protože vsechno tam řídí beduíni. Na dálku. Aspoň podle tebe.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Pierre Gasly Ferda.  |  10. 02. 2019 09:12

Beduíni vlastní v McL padesátiprocentní podíl, tudíš je jasné, že rozhoduji oni. Před Alonsoaférou měl ale hlavní slovo Dennis. Pak ho odřízli a nechali ho dělat pouze křoví a to byl začátek problému. Po jeho ztrátě tam dnes každý vrtá do všeho a nikdo nemá ucelený plán. V takovém chaosu je velice těžké udělat z Mekáče kvalitní tým a jestli se ani letos aspoň trochu nezlepší, tak budou padat další hlavy a chaos bude pokračovat.

Beduíni tam měli podíl vždycky. A pochybuju že kecali Dennisovi do toho jakým směrem se má tým vydat při konstrukci monopostu(size-zero) apod. Prostě mu dali podmínky které nesplnil.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Pierre Gasly Ferda.  |  10. 02. 2019 10:01

Beduíni tam podíl vždycky neměli, ale jsou tam už hodně dlouho. Samozřejmě byl návrat Hondy mnohem hroznější než kdokoliv čekal. A jak na sviňu žetonové pravidlo vývoji taky zrovna moc neprospělo. Ale i tak už ve druhé půli druhého roku šel výkon dost nahoru. Ale už v té době byl rozpor mezi beduíny a Ronem tak hrozný, že nastalo bezvládí. A to byla největší chyba, protože Bulík nebyl schopný ani dostatečně připravit vůz pro inovovaný motor. Taky ale musím přiznat, že Meku nepomohly uvolněné pravidla pro zákaznické týmy, které braly díly od Ferrari a Mercedesu, kdežto Mek s Williamsem si museli dělat kromě motoru všechno sami.

Oganesson  |  10. 02. 2019 10:18

Dennis si za svůj konec může sám . Nejdříve podrazil Ojjeha a potom přišel s převzetím od Číňanů , to mu zlomilo vaz .

Pierre Gasly Ferda.  |  10. 02. 2019 10:26

Nepodrazil. Ojjeh měl těžké zdravotní problémy a sám chtěl svůj podíl prodat. Dokonce požádal Dennise, aby našel dobrého kupce. Ron našel Číňany a to se nejspíše nelíbilo beduínům a Ojjeh se uzdravil.

Nene podle něj Dennis za nic nemůže a všichni mu ubližují.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Pierre Gasly Ferda.  |  10. 02. 2019 11:01

Teť už v Meku Ron není, tak mají beduíni s Ojjehem možnost ukázat co umí a jak jsou dokonalí.

T.E.CH  |  10. 02. 2019 11:02

No, když tě ale čtu za co všechno RD může, musím se smát. Vůbec jsi nepochopil co on tam měl za roli, co tam dělal, čemu rozuměl.

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  10. 02. 2019 12:51

v Mclarenu jsou dopré py.če,..

Kimi Räikkönen suprfunf1  |  09. 02. 2019 17:00

Hlavně když tam není Alonso.. To je solidní odrazový můstek..

Gilles Villeneuve Checo,Checo,Checo  |  09. 02. 2019 16:20

v Mcl a Renaultu jsou dobré py.če,..hlavně v Mclarenu,..


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

17:31 | Mattia Binotto prozradil, že matná barva Ferrari je z důvodu výkonu a ne designu. Tým díky tomu ušetřil pár stovek gramů.
16:50 | Billy Monger si vyzkouší roli moderátora. Bude pracovat pro Channel 4.
14. února | Dnes ve 13:00 uvidíme nový vůz McLarenu. Živě na YT i F1sport
13. února | Esteban Gutiérrez pokračuje jako vývojový jezdec Mercedesu.

Nové vozy a testy

Nové vozy
Haas: 7. února 
Toro Rosso: 11. února
Williams: 11. února (barvy)
Renault: 12. února
Racing Point: 13. února (tým)
Mercedes: 13. února
Red Bull: 13. února
McLaren: 14. února
Ferrari: 15. února
Alfa Romeo: 18. února
Testy
18.února-21. února
26. února-1.března