Podle Rosberga je na tom Ferrari aerodynamicky špatně

No jo no ,pamatujete jak Weber říkal že Vettel je pomalý v rychlých táhlých zatáčkách?
Bez kolejí je to pouze nudný kroužič a rovinkář. Donutil udělat Ferrari pastoušku rychlou pouze na rovinkách. Hodně mizerná zpětná vazba.
Nikdy nepřesvědčil a už nepřesvědčí

chčije a chčije

Jedině ještě zkusit angažovat Alonsa. Ten by pravděpodobně dokázal svádět boje s Mercedesem.

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

Leonfill  |  15. 04. 2019 15:18

Ferrari, na buduci rok to bude lepsie.. Zacnite vyvijat. Druhy flek mate 2019 v pohode ak nebudete rezirovat jazdcov.

S-ban  |  15. 04. 2019 15:13

Raikkonenova zpatná vazba chybí.... Měli vzít místo Vettela Leclerca. Kimi by mu nebral body, ladil by auto a Leclerc by v klídku zajel mistra světa......

A pak ses probudil.....

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

S-ban  |  15. 04. 2019 15:45

ty se taky jednou probudíš naivko

Kua, z Rosbíka se stal Expert na všechno.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Za všecko todle može Vettel, paradoxně. Zkur.venej titul v předešlým járu mosel mět oběť a poslat pali jezdca(když neni adekvátní náhrada(Vesrty a Ham byli zarýglovaní domažlice ve svejch sajtnách) neni uplně v richtigu, ikdyž Alonso by asi šel, kdyby se ho zeptali, ale hrdost...)..+ nátahl ráfy Mistr Svetr Marchione. Takže se v Maranellu víc doholpecu všeci zaobírali jak poslat pali nekeho. Švazjdóda Binotto pocítil tlak v gulách a už se krzevá Arriho tympl dral fírovat a na konstrukcu letošního kočára hodil kokino. No a že boys hodili s.ranec na káru, pač se každej staral akorát o řezivo, krupicu a post v hokně može přirozeně Vettel, pač kdyby nez.kurvil 7 z 21 závodů a dovalil aspoň PK, tak se Taloši plácajou ču.rákama po rancu a nevymejšlajou pi.čoviny, teď majou sice Jahodovo-Grepfruitový motory, ale aero a piloty na pi.ču...prostě jařina v prd.eli....jasně sou tady pak spekulace dle AMuSa, že majou přiškrcenej výkon a že minimálni tlaky taky nejsou uplně gut pro jejich káru, ale ten primární problém je jinde....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Skončila éra foukaných difuzorů a skončil i Vettel. Dokud jede první, tak to ještě zvládá, ale jak je v poli tak má problémy.

Loqenc  |  15. 04. 2019 15:41

Jo pořád má ten reflex, že když šlápne na plyn, tak se mu foukáním zvýší přítlak. Bez foukání se však místo přítlaku dostavují hodiny

Jenson Button -ERACER-  |  15. 04. 2019 13:46

To bylo řečí jak přišli s něčím co ostatní nemají.

Fernando Alonso redbull27  |  15. 04. 2019 14:14

Ale mluvili pravdu, takové utlačování dvojky nikde nemají

Pierre Gasly Ferda.  |  16. 04. 2019 09:30

Poupravil bych to na utlačování týmové jedničky.

No na některých tratích budou mít výhodu ale těch tratí bude jasná minorita. No jo no, hold Binnoto víc přemýšlel víc o kariérním postupu, takže teď to pro změnu stojí za ho.vno ve všech ohledech.

Forza Ferrari !!!

Kimi Räikkönen Potooczech  |  15. 04. 2019 13:03

Po pravdě ono pohled na přední křídlo jasně ukazuje, že to asi nebude mít stejný efekt jako křídlo Mercedesu. Na letošním křídle už vinou změny pravidel nemají bočnice jako dřív, které směrovaly vzduch kolem kol. Každá stáj se to pokusila řešit jinak. Ferrari kvůli tomu obětovalo část přítlaku a teď se uvidí, kde to přinese výhodu a kde ne. Mercedes právě i kvůli tomu mohl mít problém s vyvážením vozu v testech v různých typech zatáček, protože kola měla vliv na proudění vzduchu a ten vliv se liší podle úhlu jejich natočení. V určitou chvíli tak mohli přicházet o přítlak a měnilo se chování vozu během průjezdu zatáčkou. Nakonec očividně nalezli řešení a minimálně v Austrálii a Číně jim to fungovalo. Řešení Ferrari zase očividně fungovalo v Bahrainu. A jelikož přední křídlo ovlivňuje tok vzduchu kolem celého monopostu a jsou na něj navázány všechny aero prvky až k zadnímu křídlu, tak to prostě bude problém. Především proto, že nelze teď přijít a přední křídlo nějak razantně změnit, protože by to rozhodilo celý aero paket za předním křídlem. Letošní sezona je tak podle mne na odpis pro Ferrari. Protože i když už přijde trať, kde by se jejich vozu dařilo, tak pro změnu technika nevydrží, nebo nevydrží Vettel, plus nezapomenou v každém závodě nějak zaříznou Leclerka. A tři dably po třech závodech ze strany Mercedesu mluví samy za sebe.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

19:50 | Alex Albon navštívil Correu v nemocnici. odkaz
14:50 | V nejbližších dnech by mělo být oznámeno předčasné ukončení spolupráce mezi McLarenem a Petrobrasem.
11:48 | Mladík Red Bullu Patricio O’Ward, který v japonské super formuli nahradil Ticktuma, bude nahrazen Jurim Vipsem. #helmutovagelotinaa
17. října | Týmy zatím neschválily zavedení tří zkušebních kvalifikačních závodů v příštím roce. Je nutný jednomyslný souhlas.