Šéf týmu Renault Eric Boullier nepovažuje vše v oblasti nových motorů za uzavřené, proto chce s partnery diskutovat o možných změnách.
Mezinárodní automobilová federace sice schválila, že současné osmiválce o objemu 2,4 litru nahradí v roce 2013 čtyřválce 1,6 litru, ale tento krok se stále nelíbí několika týmům, především Ferrari. Příchod nových agregátů by tak mohl být odložen.
"Abych byl upřímný, je to komplexní debata a jednoduchá odpověď neexistuje," uvedl Boullier pro Autosport. "Renault je jako automobilka ochotný se podřídit novým pravidlům a ano, chápeme, že některé týmy váhají. Všichni mají své argumenty a všechny jsou platné, takže si ještě potřebujeme sednout a lépe poznat přání automobilek, abychom si byli jistí, že uděláme správná rozhodnutí."
"Musíme se ujistit, a také proto jsem se chtěl víc zapojit do FOTA (Asociace týmů formule 1), že myslíme na zájmy formule 1. To je to nejdůležitější, ne osobní zájmy."
Týmy se zároveň potřebují domluvit na nových omezeních výdajů v rámci Dohody o omezených zdrojích. Zatím se jim to ale nedaří. "Všichni jsme podepsali tuto dohodu v Singapuru, takže to znamená, že jsme se v jednu chvíli na něčem dohodli," řekl Boullier. "Takže se musíme vrátit k základům této dohody a finalizovat ji. Věřím, že se nám podaří něco vymyslet."