Podle Hülkenberga musí Renault zapracovat na výkonu i spolehlivosti

Nico Hülkenberg si myslí, že v Japonsku mohl dojet na osmém místě. V závodě ho ale potkal problém s DRS, který nedokázali narychlo zpravit ani mechanici za využití hrubé síly.
Podle Hülkenberga musí Renault zapracovat na výkonu i spolehlivosti

„Obvykle je to tak, že sundám nohu z plynu nebo křídlo deaktivuji a ono se zavře,“ řekl Hülkenberg pro Motorsport.com. 

„V tomto případě však zůstalo otevřené, protože se zlomila kovová vložka. Hydraulický systém přestal fungovat. V podstatě se to zaseklo.“

Hülkenberga zastihl problém v první zatáčce, když byl za Grosjeanem. Při pohledu do zrcátek hned zjistit, co se stalo. Podle něj to bylo dost nebezpečné. 

Hülkenberg si myslí, že se Renault potřebuje zlepšit ve spolehlivosti a nejen to.

„Určitě, protože není dobrá. Je to však součást celého vývoje, kterým procházíme. Nyní se nám ukázala nová slabina. Auto není z hlediska spolehlivosti dobré a ani z hlediska výkonu. Je spousta toho, na čem musíme pracovat.“ 

Hülkenberg si myslí, že mohl v Japonsku skončit osmý. „Myslím, že bychom se po zastávce vrátili před skupinu, ve které byli Massa a chlapci z Haasu. V závodě bylo auto dobré až do okamžiku, kdy nastal problém s DRS. To jsem byl už připravený předjet Grosjeana.“

Odstoupení Hülkenberga kvůli technice

  • Monako: převodovka
  • Singapur: únik oleje
  • Japonsko: DRS

Foto: Getty Images / Lars Baron

Diskuze (5) Další článek: Red Bull chce prodloužit smlouvy se svými jezdci
20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.