Foto: Getty Images / Alex Pantling

Foto: Getty Images / Alex Pantling

 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek

Foto: Activepictures / Jiří Křenek

 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek

Foto: Activepictures / Jiří Křenek

 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek

Foto: Activepictures / Jiří Křenek

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek
 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek
 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek
 Foto: Getty Images / Clive Mason
11
Fotogalerie

Podle Hornera v Imole rozhodly pneumatiky

Red Bull získal během sprintového víkendu 58 z 59 možných bodů. Na trati byl lepší než Ferrari. Podle Christiana Hornera je to tím, jak vůz RB18 pracoval s pneumatikami.

„Jak jsme viděli v Melbourne, pneumatiky mají své funkční okno a my jsme ho tento víkend správně nastavili,“ řekl Horner pro Autosport.

„Viděli jsme, že Charles tady s předními pneumatikami bojuje o něco více než my, a to jak ve včerejším závodě (sprintu, pozn. redakce), tak se to začalo projevovat i v druhé části dnešního závodu.“

„Takže to nám dalo výhodu a myslím, že Max dokázal závod perfektně zvládnout. Checo si dokázal vytvořit náskok na Charlese a tento náskok kontrolovat. V žádném okamžiku, kromě jednoho výletu přes trávu u Checa, jsme se nedostali pod příliš velký tlak.“

„Ferrari má skvělé auto a skvělé jezdce. V tomto závodě měli smůlu, ale za dva týdny budou určitě super konkurenceschopní. A myslím, že to tak bude po celou sezónu.“

Doporučujeme

Články odjinud