Max Verstappen v 15. kole předjel Péreze, který dostal od týmu příkaz nebojovat.
Charles Leclerc zajel během virtuálního safety caru do boxů ze druhého místa. Závod tak vedl Pérez a Verstappen byl druhý. Brzy však Péreze, který měl problémy se zadními pneumatikami, dojel a v 15. kole předjel. Tým dal Pérezovi příkaz „žádný boj“.
„Myslím, že dnes nešlo striktně o týmové příkazy,“ vysvětlil Horner. „Bylo to prostě o tom, že máte rychlejší auto a pomalejší auto. Max měl v tu chvíli značný náskok před Checem, který měl na zadních pneumatikách poměrně velké drolení.“
„Pokud je jedno auto rychlejší, tak je dobré si to přiznat a zaměřit se na dosažení co nejlepšího výsledku pro tým.“
Horner přiznal, že Red Bull má stále v mysli kolizi jezdců Red Bullu na stejné trati. V roce 2018 v Baku kolidoval Verstappen s Ricciardem.
„Rozdíl v tempu obou jezdců byl výrazný. Ráno jsme o tom diskutovali. Řekli jsme si: ‚Podívejte se, když spolu závodíte, dejte si navzájem prostor‘. A oni to udělali, protože rok 2018 není v našich myslích příliš daleko.“
„Bylo velmi důležité, aby se jezdci v této fázi šampionátu k sobě chovali férově, aby maximalizovali body proti Ferrari.“
„Myslím, že Checo je vyzrálý chlapík,“ řekl Horner. „Chápe širší souvislosti a je mu jasné, že je to dlouhý šampionát. Po Monaku je v nejlepší formě své kariéry.“
Podle Hornera měl Pérez možná špatné nastavení pro kvalifikaci, které v závodě způsobilo větší degradaci zadních pneumatik.