Podle Hauga je Singapur nejtěžší okruh pro převodovku a brzdy

Podle Hauga je Singapur nejtěžší okruh pro převodovku a brzdy

Michael Schumacher i Nico Rosberg chtějí v nočním závodě na okruhu Marina Bay navázat na dobré výsledky Mercedesu z Belgie a Itálie. Norbert Haug upozorňuje, že zabrat dostanou brzdy a převodovka.

Michael Schumacher rád vzpomíná na svou loňskou singapurskou premiéru. "Bylo zajímavé pracovat v jiném časovém režimu. Překvapivě to fungovalo dobře. Byla zábava jezdit a dělat různá setkání uprostřed noci," vzpomíná sedminásobný mistr světa. "Městský okruh je dobrá zábava a je celkem náročný. Je to událost pro fanoušky. Je fantastické, že jsou tak blízko autům v ulicích města a vidí opravdovou podívanou."

Nico Rosberg má na Singapur díky druhému místu z roku 2008, kdy se na Marina Bay jelo poprvé také pěkné vzpomínky. "Je to fantastické město a po závodě jsem se tu vždy snažil zůstat a strávit určitý čas s přáteli. Jezdit na této trati je zábavné a je to opravdová výzva. Díky charakteru okruhu se musíte po celé kolo plně soustředit, vše je tu úzké a těsné."

Mercedesy byly v Belgii a Itálii velmi rychlé. Schumacher si připsal dvě pátá místa a Rosberg jedno šesté, když ve Spa v úvodu jezdil na první příčce. V tomto trendu by pochopitelně britsko-německá stáj chtěla pokračovat.

Šéf týmu Ross Brawn upozorňuje, že je v Singapuru hodně zatáček, kde se jezdí na jedničku a dvojku. Díky nízkým průměrným rychlostem vyžaduje okruh velký přítlak. Norbert Haug z Mercedes-Benz Motorsport dodal, že pro brzdy a převodovku se jedná o nejnáročnější závod v kalendáři F1. "V posledním sektoru musí jezdci na patnácti stech metrech zvládnout deset zatáček. Na tak točitém a hrbolatém okruhu je velmi blízko k chybě," dodal.

Doporučujeme

Články odjinud