Michael Schumacher i Nico Rosberg chtějí v nočním závodě na okruhu Marina Bay navázat na dobré výsledky Mercedesu z Belgie a Itálie. Norbert Haug upozorňuje, že zabrat dostanou brzdy a převodovka.
Michael Schumacher rád vzpomíná na svou
loňskou singapurskou premiéru. "Bylo
zajímavé pracovat v jiném časovém
režimu. Překvapivě to fungovalo dobře.
Byla zábava jezdit a dělat různá setkání
uprostřed noci," vzpomíná sedminásobný
mistr světa. "Městský okruh je dobrá
zábava a je celkem náročný. Je to
událost pro fanoušky. Je fantastické, že
jsou tak blízko autům v ulicích města a
vidí opravdovou podívanou."
Nico Rosberg má na Singapur díky druhému
místu z roku 2008, kdy se na Marina Bay
jelo poprvé také pěkné vzpomínky. "Je to
fantastické město a po závodě jsem se tu
vždy snažil zůstat a strávit určitý čas
s přáteli. Jezdit na této trati je
zábavné a je to opravdová výzva. Díky
charakteru okruhu se musíte po celé kolo
plně soustředit, vše je tu úzké a
těsné."
Mercedesy byly v Belgii a Itálii velmi
rychlé. Schumacher si připsal dvě pátá
místa a Rosberg jedno šesté, když ve Spa
v úvodu jezdil na první příčce. V tomto
trendu by pochopitelně britsko-německá
stáj chtěla pokračovat.
Šéf týmu Ross Brawn upozorňuje, že je v
Singapuru hodně zatáček, kde se jezdí na
jedničku a dvojku. Díky nízkým průměrným
rychlostem vyžaduje okruh velký přítlak.
Norbert Haug z Mercedes-Benz Motorsport
dodal, že pro brzdy a převodovku se
jedná o nejnáročnější závod v kalendáři
F1. "V posledním sektoru musí jezdci na
patnácti stech metrech zvládnout deset
zatáček. Na tak točitém a hrbolatém
okruhu je velmi blízko k chybě," dodal.