Podle Hamiltona schází McLarenu přítlak

šimon F1  |  14. 03. 2010 11:59

To se všichni musíte hádat kdo je lepší jestli Mclaren nebo Ferrari,chovejte se jako lidi a ne jako banda malých děcek ve školece.Až poslední závofy ukážou kdo je lepší jestli jezdci Mclaren nebo Ferrari.

karaben  |  14. 03. 2010 11:47

Přesně tak ten zvětšený otvor pro externí starter na difuzoru.nejdná se o křídlo.

karaben  |  14. 03. 2010 11:44

Přesně tak ten zvětšený otvor pro externí starter na difuzoru.

ERacer  |  14. 03. 2010 12:03

Hele ale dyt FIA tomu dala zelenou? Nebo ne?

ERacer  |  14. 03. 2010 11:37

O čem je řeč??? FIA zakázala McLarenu tu dírku na zadnímkřídle nebo co tu bylo myšleno??

karaben  |  14. 03. 2010 10:51

Tak šediváci vymysleli u difuzoru větší otvor pro externí starter a hned mají do dalšího závodu s tímto difuzorem červenou.:-@Ať jde celá FIA do pr...de..le s se zákazy a dalšíma blbostma v pravidlech.Co čekali,že se stane věčnýma zákazama??Všichni to budou zkoušet obejít.
Nejvíc mě štve,že jakmile se přistihnou stáje Ferrari či MCL jak se snaží něco udělat na hraně nebo malinko za hranou FIA je schopná je slínkout na kost.Ale,když se jedná o stáje né tak výrazné jako byl Brown,Toyota,Red Bull atd,vše projde a ještě to požehnají.
To stejný metr??NENÍ!!
FIA zapomíná,že Ferrari i MCL jsou tahouni F1 a přitahují peníze i diváky.Ano to neznamená,že si můžou dělat co chtějí,ale pravidla snad platí pro všechny stejná ne??
Nevěřím,že ten větší otvor má tak velký vliv,že by mohl MCL posunout před všechny ostatní.Je mi jich docela líto,protože jsem rád za každý posun v technice,který se může při tak malinké možnosti vývoje objevit.
Ach jo kdy FIA dostane rozum??

Kevvin  |  14. 03. 2010 11:14

pravda, pravda, aspon na necem se shodnem

ivan.pr  |  14. 03. 2010 09:58

přesně tak,a těch palců dóle si nevšímej,oni nesnesou pravdu;)

Coco(t)  |  14. 03. 2010 00:44

Ham byl vždy celkem hodně náročnej a zlej na pneu a alík udělal titul za takřka stejnejch podmínek takže kdyby náhodou byl titul mezi nima věřim víc Diazovi. Taky jsem zvědav na to jak se teamy srovnaj s tim že když udělaj špatný šasi tak maj v pr... celou sezonu díky nemožnosti nasadit vylepšenou. A taky kolik jich začne do kol prát horkej "vzduch" kvůli zákazu ohřejvat ráfky.

Coco(t)  |  14. 03. 2010 00:10

Že jsou obecně Hamofans agresivní vím ,že Ferrari fans nejsou o moc lepší taky neni žádná zpráva roku. Ale fascinuje mě jak se rychle obracej názory na to jakej je kdo borec/debil. A jak tak koukam na tu ploutev Mcl s tim napojením na křídlo....nijak nevím ,ale myslím že už u verze "ploutve" to bylo náchylný na silnej vítr z boku a to to bylo na konci relativně ohebný a takhle je to takřka netvrdo s celou zadní nápravou tak bych by mě zajmalo co to udělá když z boku dostane náraz (větru(nikoli větrů)).

Dru Zeree  |  13. 03. 2010 21:43

že lewiskovi fanboys jsou pěkně nervní . A upřímě, mají důvod. Letos nic neokopčili a nenakradli, tak jim to nejezdí

**Alonsita♥ :P  |  13. 03. 2010 21:46
Kevvin  |  13. 03. 2010 23:23

Ono byt ctvrty v kvalde znamena, ze to nejede. To si budu pamatovat, az budete hned za McLarenem. A to se dockam brzy!

ivan.pr  |  14. 03. 2010 10:02

nějak si věříte.....Nebudu tady rozepisvoat to jak se Hamilton chová na trati,ale vzpoměn si třeba na Itálii 08 Kanadu08 a Japonsko08!!


1 2 3 4 5 ... 13

16:06 | Příští týden proběhnou v Abú Dhabí testy 18palcových pneumatik ale také testy juniorských jezdců. Robert Švarcman bude jezdit s Haasem ale také s Ferrari (tam společně s Fuocem).
14:49 | Uveřejněna startovní listina pro rok 2022: Kuan-jü Čou s číslem 24, Ferrari zatím bez Mission Winnow a Red Bull / AlphaTauri s motory Red Bull Powertrains.

GP Abú Dhabí 2021

Pátek 10. prosince 2021
1. trénink 10.30–11.30
2. trénink 14.00–15.00
Sobota 11. prosince 2021
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 12. prosince 2021
Závod 14.00