Nová pravidla měla zajistit, aby se k sobě vozy dokázaly více přiblížit. Souboje v Silverstonu podle Rosse Brawna dokázaly, že se tak stalo.
„Co mě potěšilo, byla přesnost, s jakou jezdci dokázali s vozy zacházet,“ napsal Ross Brawn ve svém sloupku. „Viděli jsme nespočet fascinujících soubojů, které se odehrávaly v několika zatáčkách, s četnými změnami pozic.“
„Viděli jsme, že jezdci dokázali s těmito novými vozy zvolit více závodních stop – a to umožnilo, aby dva, tři nebo dokonce čtyři vozy jely téměř vedle sebe.“
„Kvalita manévrů byla také vysoká. Jezdci se museli opravdu snažit, aby se jim podařilo se dostat dopředu. Nešlo jen o to, že by využili DRS a proletěli kolem.“
Brawn dodal, že jezdci poskytli „velmi pozitivní“ zpětnou vazbu ohledně vozů pro rok 2022 a všichni ocenili změnu v podobě možnosti se dostat blízko k ostatním vozům.“
„Mnoho z nich poznamenalo, že ačkoli předjíždění není vždy jednoduché, zlepšila se možnost být blízko zadní části druhého vozu, tlačit a snažit se vynutit si chybu. Myslím, že se nenašel jediný jezdec, který by to neuznal nebo nebyl nadšený.“
Podle Brawna se stává častěji, že vozy jedou několik kol za sebou a otevírá se možnost souboje.
„Ukazuje to, že směr, kterým se F1 a FIA vydaly, je naprosto správný a sport může jít kupředu s novou důvěrou, že tento přístup je pro budoucnost potřebný. Vždy musí být významným faktorem při navrhování a úpravách těchto vozů.“