Podle Alonsa budou letošní časy v testech obzvlášť zavádějící

Zákaz tankování v závodech způsobí, že v testování budou týmy zkoušet velkou variantu možností s rozličnými úrovněmi plnosti nádrže.

Piloti si budou muset zvyknout na jízdu s monopostem, jehož hmotnost se může pohybovat v rozmezí dvou set kilogramů. Podle Fernanda Alonsa proto nebude snadné z časů, které budou piloti v testech zajíždět, cokoliv vyčíst.

"Myslím, že to budou takové testy naslepo. Vzhledem k tomu, kolik paliva se teď do vozů vejde, bude velice nepravděpodobné, že by všichni jezdili se stejně natankovanými auty. Takže i kdybychom v testech vedli o tři sekundy, nemůžeme se z ničeho radovat, protože nevíme, za jakých podmínek své časy zajížděli ostatní. Na druhou stranu můžeme být poslední a také to nebude nic znamenat. Zbývá nám jen se soustředit na naší práci. První testy nám prozradí, jak se nám auto řídí, ale ne to, jak si vedeme v porovnání s ostatními," řekl Alonso.

Důležitá prý bude schopnost přizbůsobit vůz jezdeckému stylu jezdců. Dvojnásobného mistra světa prý neznepokojují zprávy o tom, že Ferrari vyvíjí B-verzi svého monopostu.

"Budeme se snažit být letos úspěšní. Nebude žádná pohroma, když v prvním závodě nebudeme na špičce. Sezona čítá devatenáct závodů," řekl rodák z Ovieda.

Další článek: Formuli 1 hrozí nová válka kolem difuzorů