Motorhomy se dopravují kamiony, takže je vídáme jen na evropských závodech. Mimo starý kontinent musí týmy využít „statických“ zázemí přímo v dějišti velké ceny.
Our home away from home. #SpanishGP #ForzaFerrari pic.twitter.com/5zN3Rg3J3F— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) 11. května 2018
Our home away from home. #SpanishGP #ForzaFerrari pic.twitter.com/5zN3Rg3J3F
Your virtual invitation to a tour of the Brand Centre awaits. 🎟👀 Join us for a look around our home at the #SpanishGP. pic.twitter.com/y4lnYPcnEu— McLaren (@McLarenF1) 10. května 2018
Your virtual invitation to a tour of the Brand Centre awaits. 🎟👀 Join us for a look around our home at the #SpanishGP. pic.twitter.com/y4lnYPcnEu
Foto: Getty Images / Mark Thompson
Spekulace o možném přestupu Lewise Hamiltona k Ferrari nejednou rozvířily paddock formule 1, Brit však nikdy zásadní rozhodnutí opustit Mercedes neučinil. V Maranellu přesto nelitují toho, že britskou hvězdu do svých řad nezískali.
Velká rodina, velké starosti. To platí i v případě, že se rozhodne kamkoliv cestovat. Někdejší vozy MPV jsou dnes ohroženým druhem a ne každý chce osobní verzi dodávky. Přesto je zde ještě jedna možnost a není to vlak ani autobus.
A k tomu jednání Hamiltona s Mercedesem o nové smlouvě, nový šéf Alpine a český mladík ve formuli 3.
Češi si v minulém roce zaregistrovali 32.934 malých vozů. Z tržního koláče tento segment ukousl víc procent než rok zpátky. Důvod? Cena. Kolik stojí letos?
Smlouva mezi Ferrari a společností Sauber, která ve formuli 1 závodí pod názvem Alfa Romeo, na konci roku končí. Zřejmě však dojde k jejímu prodloužení.
Dvě italské stáje chystají test se starším vozem pro své jezdce.
Stefano Domenicali se po Novém roce chopil kormidla formule 1. Nepřebírá ho v jednoduché době. Královnu motorsportu ovlivňuje pandemie, blíží se revoluční změny pravidel a na stole je celá řada dalších témat.
Jacques Villeneuve kritizuje Jezdeckou akademii Ferrari. Podle něj jezdcům v ničem nepomáhá.
Nový vůz Ferrari se bude jmenovat SF21, ale stáj používá také interní značení svých vozů. A letos ho nedodrží.
+ konec Abiteboula u Renaultu a novinky v kalendáři F1 pro rok 2021.