Během kvalifikace byly na zpomalených záběrech vidět silné vibrace zadních pneumatik a to zejména za šikanou Bus Stop. Pirelli situaci prověřovalo.
Vibrace byly patrné na výjezdu ze šikany Bus Stop a také při akceleraci z vlásenky La Source.
Samotné vibrace mohou mít dva důsledky – na pneumatiky a na ostatní části vozu.
V případě pneumatik nebude podle Pirelli problém. „Všechny laboratorní testy ukázaly, že pneumatiky jsou v pořádku,“ řekl Isola. Pirelli ale stále neví, co vibrace způsobuje.
Integritu pneumatik vibrace neohrozí, ale jak to bude u zbytku auta? Paddy Lowe se domnívá, že právě tyto vibrace způsobily poškození vozu Lance Strolla v první části kvalifikace.
Týmy mají obavu, že by mohlo dojít k odlamování menších částí karosérie a ty následně ohrozit další vozy a jezdce.
Red Bull si ráno vyžádal souhlas s provedením průzkumu zavěšení pomoci ultrazvuku.