Nečistoty na trati v Jeongamu způsobují klouzání vozů a zkracují životnost pneumatik. Pokud se okruh nevyčistí, mohly by nastat stejné potíže jako v Montrealu.
"Asfalt je velmi dobrý, po prvním tréninku jsem zkontroloval první dvě zatáčky a povrch je velmi stabilní," řekl sportovní šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima pro Autosport. "Ale na trati bylo pořád hodně prachu, což by mohl být problém. Když se dostane do závodní stopy, tak se přilnavost hodně zhorší. To způsobuje drolení, které jsme viděli. A tady jen abnormální, protože se pneumatiky drolí dvěma směry. Něco podobného jsme viděli loni v Abú Zabí, ale tady to má větší rozsah."
Podle Hamašimy záleží další vývoj na tom, je se vyčistí trať. Pokud zůstane špinavá, problémy budou pokračovat. "V nejlepším případě to dopadne jako v Bahrajnu," řekl. "Ale v tom nejhorším, pokud zůstane zaprášená, by to mohlo být ještě horší než v Kanadě."
Další problém by podle Bridgestonu mohl nastat s tlakem v pneumatikách. Na dlouhých rovinkách v prvním sektoru totiž pneumatiky chladnou a tlak vzduchu klesá. "Pokud týmy nedodrží naše doporučení tlaku, bude tu vysoké riziko, bude to velmi nebezpečné. Je to stejné jako na starém Hockenheimu s dlouhými rovinkami, je těžké udržet tlak."