Pirelli zvažuje návrat útesového efektu

CerVus F1  |  14. 11. 2015 16:47

Stejně by bylo lepší místo téhle šaškárny pro jednotlivé okruhy určit počet zastávek a nechat na teamech jak si je rozloží.
K tomu zavrhnout tyhle atrapy pneumatik a dát jezdcům kvalitní obutí dovolující jet celou dobu na hraně a které by po pár okruzích nezaneřádilo trať bordelem jako se to děje dnes.

Fiwy  |  14. 11. 2015 12:13

Ať změní chemii, ať pneumatika ztrácí výkonnost....

Ale ať FIA donutí teamy přistoupit na to že je potřeba dodržovat to, co musí dodržovat Pirelli.. pokud má Pirelli dělat pneumatiky tímto stylem, tak team nemá hned kalkulovat jak jet, ale prostě jet stále naplno a taky na 3 zastávky...

Pokud to bude jen jednostranné tak Pirelli bude dělat gumy na 10 kol, a F1 monopost se pohybovat rychlostí 50km/h...

crazytunny  |  14. 11. 2015 11:53

Aha takže bude ještě větší šetření protože výpočtem týmy zjistí že 1 zastávka je bude stát víc než když pojedou o 5% hospodárněji.....

Ferda.  |  14. 11. 2015 11:36

Jestli se jim podaří aby gumy začaly ztrácet až na konci životnosti, tak to budu jedině kvitovat.
Zatím ztrácejí už před nazutím na ráfky.