Po volných trénincích v Jeongamu se Pirelli domnívá, že standardní strategií by měly být dvě zastávky v boxech, vyloučit nelze jen jednu.
Korejský okruh má velmi hladký povrch, takže je na něm opotřebení pneumatik velmi malé, dokonce i u dvou nejměkčích směsí, které Pirelli přivezlo stejně jako v předchozí sezóně.
"Loni někteří říkali, že to je šílené rozhodnutí a že budeme mít pět nebo šest zastávek v boxech, nakonec byly dvě," připomněl sportovní šéf Pirelli Paul Hembery.
"Tentokrát to bude podobné, někdo to možná zkusí s jediným pit stopem."
Rozdíl mezi jednotlivými směsmi je 0,2 až 0,6 sekundy v závislosti na voze, což podle Hemberyho znamená, že by se někteří jezdci mohli v závěrečné části kvalifikace vzdát měřeného kola ve prospěch možnosti zvolit si na startu pneumatiky.