Ačkoliv se původně mohlo zdát, že Pirelli obviňuje po GP Velké Británie týmy, v Německu vzalo hlavní vinu na sebe.
Pirelli uvedlo čtyři příčiny selhání pneumatik v Silverstonu. Nyní upřesnilo, že tou hlavní bylo přehazování zadních pneumatik, neboli zaměňování pravé za levou.
"Musím říct, že za minulý víkend neseme zodpovědnost my," řekl sportovní šéf italské značky Paul Hembery. "Týmům jsme umožnili přehazovat pneumatiky, a to jsme neměli."
"Auta jsou letos mnohem rychlejší, to vytváří jinou zátěž. S obrácenými pneumatikami se vytvoří slabé místo, a to byl ten problém. Byly tu druhotné problémy, které byly zmíněny, ale nechci zastírat, že zodpovědnost neseme my."
Také proto Pirelli požádalo FIA, aby tento víkend dohlédla mimo jiné na to, že týmy nebudou zaměňovat levou a pravou zadní pneumatiku, i když mají místo kovového pásu už kevlarový, který podle Hemberyho vydrží víc.
"Kevlar není tak rigidní jako ocel a také má nižší provozní teploty, takže z tohoto pohledu máte větší rezervy. Nároky Nürburgringu jsou samozřejmě také dalším faktorem," upřesnil.
Od Maďarska budou mít týmy zcela nové pneumatiky, které už budou symetrické. "Jsou to pneumatiky, které všichni znají, hlavně z posledních dvou let, takže mají hodně dat a informací. Dává to větší smysl, než se znovu snažit přizpůsobit pneumatikám 2013, což by mohlo vytvořit víc problémů," dodal.