Pirelli se chce podívat na přílišné šetření pneumatik

jarda256  |  22. 09. 2018 06:20

Přiznávám, anglicky neumím,ale ve zdejších překladech dostává čeština na pr.... Věta "„Musíme pečlivě analyzovat data, protože riziko je, že pneumatiky jsou čím dál tím měkčí, mají větší degradaci, a proto je potřeba více managementu pneumatik.“, zní HROZNĚ!
Nezněla by lépe "Musíme pečlivě analyzovat data, protože je riziko, že tím jak máme pneumatiky měkčí a měkčí s větší degradací, tak výsledkem je, že se více šetří." řekl. "Je to něco, co musíme vyhodnotit."

We need to analyse carefully the data because the risk is that we go softer and softer, we have tyres with more degradation, and the only result is that we have more management," he said. "It is something we need to evaluate.

Georrge  |  21. 09. 2018 11:02

Řešení je jednoduché - gumy budou stavěné tak, aby vydržely celý závod v maximálním tempu. Ale v každé gumě bude zabudovaná malá nálož, a po určitém počtu kol (měkké třeba 15, superměké 10 apod.) se spustí rozbuška s náhodným odpočtem a nikdo nebude vědět, kdy vybuchne. Může to být už v dalším kole, nebo třeba po pěti kolech. Týmy budou nuceny stavět a měnit, ale zároveň tam zůstává trocha té loterie a když to nevyjde, tak si aspoň užijeme nějaké ty nehody.

Ne že by za pomalýma časama v Singapuru mohli jen pneumatiky, myslím že v tom hraje roli i směšnej počet motorů na sezónu.

Lucas di Grassi Stráťa  |  21. 09. 2018 09:15

Myslím že největší problém jsou okruhy. F1 je podle mě prostě příliš rychlá aby jezdila na tratích jako ty v Singapuru nebo Monaku.
V Singapuru se jelo pomalu protože vedoucímu Hamiltonovi se to hodilo. Věděl že i když pojede pomalu a bude držet pole pohromadě tak ho nikdo neohrozí pokud si pohlídá pár kritických míst. A ten vláček aut ho docela slušně kryl proti undercutu - u Ferrari to stejně zkusili a jenom tím přišli o pozici, k útoku na vedení se ani nepřiblížili.

opinena  |  20. 09. 2018 21:34

No to je komedie,u jejich vyjádření se vždy člověk zasměje,oni snad ani sami nevědí co vyrábějí a dodávají,dál k tomu asi nic ... blée

Charles Leclerc Situs  |  20. 09. 2018 18:43

Pireli investovali 100 milionu eur do vyrobeni sracky ktera vydrzi 10 kol a teamy investovali miliardu euro aby dokazali udrzet tu sracku 30 kol na trati

Charles Leclerc Situs  |  20. 09. 2018 20:13

jednou dobu jim ty gumy strilely jak kastany na plotne
cil vyvoje je udelat gumu co vydrzi 10 kol a pak se rozpadne a nesmi strelit

Pierre Gasly Ferda.  |  20. 09. 2018 18:38

A čemu se divíte?
Čím více budou gumy sračkoídní, tím více je budou jezdci šetřit a jó kujva si rozmyslí zda se mu vyplatí zariskovat předjetí kde hrozí zvýšené opotřebení gum. A to už vůbec nemluvím o riziku probrždění, kde se v tom maglajzu okamžitě probrzdí ploška a jezdec tím může klesnout o několik míst dolů.

Charles Leclerc Situs  |  20. 09. 2018 18:45

meli by zavest virtualni tankovani
kdyby se zdrzel 12 sekund v boxu pak by moh jet 28 kol

Pierre Gasly Ferda.  |  20. 09. 2018 18:54

Umělotiny nebrat.
Kdyby Hadrrelli udělalo pořádné gumy, to by se závodilo.

Sebastian Vettel Fiwy  |  20. 09. 2018 17:05

Já třeba nevím jestli to je přímo chyba u Pirelli... jestli to spíš není chyba jen 1 povinné zastávky, kdy si někdo vybuduje náskok a pak zvolní.

Dal bych klidně třeba 3 ty zastávky a nebo mi to FIA mohla nastavit pro každý okruh tak jak by to vyhovovalo, ale nikdy nejít pod 2. Je to prostě nuda... bojuje se většinou v prvních pár kolech, pak vyjmečně při zastávkách v boxech, a pak je to jen o tom se modlit třeba v to že tam někdo práskne o zeď a bude SC...

Kolikrát tyhle změny Pirelli ještě udělá? :D Je to každej rok to samé. Tento rok přidali navíc 2x směs, která se téměř napoužije :D Vettel odjel skoro celej závod na střední sadě pneu a stejně se dokázal držet tak, aby neztratil pozici, Valterri v Maďarsku obdobně. Kimi v Itálii sjel tu pneu až na plátno a nic se nestalo, dojel na klid. Pevně doufám, že Pirelli příští rok už slavnostně, najde tu hranici, kde budou teamy muset zvážit možnost lehce pošetřit gumy s jednou zastávkou, a nebo tlačit a čas pro druhý pitstop vydělat na trati. Teď je to všechno brutálně předvídatelné a pitstop máme pouze proto, protože tam být musí, troufnu si tvrdit, že kdyby tam to pravidlo nebylo, nasadí všichni střední směs a odjedou na ni celý závod.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  20. 09. 2018 15:24

Pokud budou vozy vytvářet méně vírů, které zpomalují vozy vzadu a budou se moct držet v závěsu, tak není potřeba žvýkačkových gum, aby byly závody „zajímavější“. Pokud příští rok zvýší počet předjíždění, nebo alespoň umožní předjíždět, tak by ty gumy měly vydržet víc. Protože paradoxně to rozevírá nůžky mezi týmy. Špička může vymyslet víc nápadů / nalít víc peněz, jak pneu zmanažovat. Takže jejich náskok na střed pole se ještě zvětšuje.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.