Pirelli přemýšlí, jak příští rok označovat pneumatiky

kingusak  |  16. 07. 2018 15:00

hlavně jinak než ultra, hyper nebo super měkkou

modrý pneu byly vždycky do dešťa..ale chápu, že teď když při 67 kapkách za půl hodiny, sou rudý flágy, tak neziskovkám co lobujou za modrou barvu vyšli vstříc apoň tim, že to narvali na tvrdou gumu...
#F1vpici

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Kimi Räikkönen Whitesnake F1  |  16. 07. 2018 06:01

Ještě by Pirelli mělo přidat sněhový řetězy, páč Merglu vyhovujou studený podmínky, takže počítám, že se kvůli nim bude jezdit i v zimě.

Erkoplast  |  15. 07. 2018 23:12

Prostě jenom tři druhy. Zimní, letní a přechodný.

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 07. 2018 23:16

Já bych přidal ještě monzunky

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 07. 2018 21:38

Za chvíli odstartují.


IndyCar Series – Streets of Toronto
Nova SPORT 2Dnes21:30 › 00:30

Přímý přenos 12. závodu IndyCar Series, Toronto, Ontario

Charles Leclerc pejdaa  |  15. 07. 2018 20:01

A ten pokus s tou "modrou" byl jako co?

Je potřeba F1 zjednodušovat, pže F1 sleduje čím dál víc bl*bců, kteří mají na*sráno v hlavě a klapky na očích...

Modrá je letos suchá tvrdá směs.

Charles Leclerc pejdaa  |  15. 07. 2018 21:13

která byla pouze v GB a už nikde nebude... co to bylo za pokus? Kolik to stálo penez?

Proto at už nic nevymýšlí a nechají to tak, jak to je ted..

To, že to bude jen v GB bylo někde potvrzené? Bych se divil, kdyby je nevzali i do Itálie.

feesee  |  15. 07. 2018 19:39

Hlavně by měli vyřešit životnost vs. výkon tak, aby bylo možné mít více rovnocenných strategií. Vždyť dnes je to téměř jedno, po pár kolech se rozdíl smaže. Pamatuji doby, kdy byly směsi jen dvě, později tři a fungovalo to. Dnes je směsí sedm a nefunguje to.
Ideální by bylo, aby pneumatika s menší výdrží poskytovala plus minus o tolik větší výkon, aby kompenzovala jednu zastávku v boxech navíc. Pirelli neustále tvrdí, že dokáže vyvinout jakoukoliv pneumatiku, že jen plní zadání. Ale za tu dobu co jsou v F1 nepředvedli v tomto smyslu vůbec nic. Místo toho řeší barvičky.

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 07. 2018 19:42

Loni byly jejích gumy na poměrně slušné úrovni a zdálo se, že šli do sebe, ale bohužel zdání klame.
Letos zase pustili do světa sajrajt.

Dyť je to jedno, stejně kvůli šetření techniky nemůžou jet naplno.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

feesee  |  15. 07. 2018 20:29

No to by právě ti na měkčí směsi museli. Aby si najeli těch 20-25s na extra pitstop. A ti na tvrdší směsi by museli uhánět taky, aby ta agresivní strategie těm na měkkých nevyšla. Takhle to přesně bylo v éře Schumacher - Hakkinen. Tehdy byl monopolním dodavatelem Bridgestone, ale dělal každému týmu gumy na míru. Podle mě to fungovalo velmi dobře, i když Ferrari bylo údajně protěžováno. Ale i tak to byly hezké souboje strategií, samozřejmě podpořené tankováním. Vrcholem pak bylo vítězství Schumachera ve francouzském Magny-Course s naprosto šílenou strategií čtyř zastávek.

Kimi Räikkönen Potooczech  |  16. 07. 2018 07:16

Ono hlavně tehdy se intenzivně testovalo. Před sezonou i během sezony. Výhodou Ferrari byl fakt, že mělo v podstatě druhý tým pouze na testování. Už před sezonou měli najeto kolem 60 tisíc km a intenzivně testovali na trati i během sezony. V podstatě se říká, že testovací jezdec měl v tom monopostu najeto mnohem víc, jak jezdec závodní.
Dnes dělá Pirelli pneu v podstatě na základě odhadu, jak budou vypadat nové monoposty a jak budou fungovat. Pak to prostě dopadá tak, že pneu jsou buď neskutečně tvrdé a nebo naopak vydrží jen pár kol.
A proto pak i na Ferrari fungovaly tak dobře pneu a proto mohl Bridgestone udělat pneu na míru pro Ferrari. A proto se taky Massovi v prvních letech ve Ferrari tak dařilo, protože to byl testovací jezdec Ferrari. Znal ty pneu velmi dobře. Pak dostal pružinou do hlavy, přešlo se na jiné pneu a najednou byl o ničem.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

16:35 | Williams bude mít částečně nového partnera. Od roku 2020 se jim stane RoKIT Drinks.
14:43 | F1 bude GP Mexika vysílat přes Twitch, ale jen v Německu, Lucembursku, Švýcarsku, Dánsku, Norsku a Švédsku.
21. října | Nicholase Latifiho čekají tři první tréninky v řadě. Může to být příprava na příští rok. Latifi je favoritem na sedačku u Williamsu.
18. října | Alex Albon navštívil Correu v nemocnici. odkaz

GP Mexika 2019

Pátek 25. října 2019
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 26. října 2019
3. trénink 17.00–18.00
Kvalifikace 20.00–21.00
Neděle 27. října 2019
Závod 20.10