Pirelli představilo značení pneumatik pro příští rok: tři názvy, tři barvy

Pierre Gasly Ferda.  |  20. 10. 2018 22:49

Že by Hadráci po tolika létech marnosti konečně dostali rozum?

Pirelli tvrdí, že tímy dosť zmenili svoj prístup k pneumatikám. "My by sme ich opotrebenie mohli zvýšiť, ale oni by potom išli pomalšie," skonštatoval Mario Isola. "Mohli by sme ich nútiť k dvom zastávkam, ale to by už nebol pretekársky šport. Azda by bolo najlepšie mať o niečo trvanlivejšie pneumatiky a ísť na naplno s jedinou zastávkou, ako ísť na jednu zastávku a manažovať rýchlosť."

Charles Leclerc JerryT.  |  20. 10. 2018 18:26

No myslím že je to jasné.
Takhle můžou Mercedesu dávat upravené gumy na míru a ještě to bude legální.

Navíc klidně pod stejnou barvou můžou mít pro NĚKOHO trošku jinou směs, nebo výšku běhounu a po závodě už to nikdo nezměří a nezjistí.

Takže pohoda a klídeček. Elegantnější řešení, než vozit speciálně upravené pneu na určité okruhy a upozorňovat na to. DDDD

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Kimi Räikkönen TheBodiy  |  20. 10. 2018 17:30

Barva ne barva všechny jsou tvrdé když na hypersofech jede odjet s kvalifikací a zavodním stintem 40 kol tak co dodat.Tak to asi měké není.

Fernando Alonso jj284b  |  20. 10. 2018 11:40

ake tam zvykanie.. ved tak to bolo vzdy... zlta, biela cervena..

Kimi Räikkönen frantin  |  20. 10. 2018 16:12

laskavě si přečti článek, kdo zaručí a rozliší, že ultraměkké a hyperměkké, obojí budou červené, nebudou někde ve fabrice Pirelli pomíchány a zaměněny, a pak se do jednoho závodu dostanou obě směsi a třeba pro každý tým jiné ? Písmenko bude jen na papíře, ale pneu dostanou jen s barevným označením.

Tvoje starosti mít....

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

aero minor  |  20. 10. 2018 11:10

To je magorinec. Jednou hot a jindy cehy...jednou je potreba osum smesi, jindy tri...🙏 Boze, kam to kraci..? F1 byl sport, kde muz ovladal extremne silny zavodni vuz. A bylo to neco neskutecneho... a dnes...ten co tam sedi ...macka, klika, nastavuje, posloucha, mluvi, vriska, breci...a vysledek...nuda jako prase. Vsichni uz ve ctvrtek vedi, jak to bude v nedeli. 😖

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  20. 10. 2018 11:08

Jsem proti.
Na druhou stranu F1 sledují i pomalí lidé... A horší je, že ty přenosy komentují (třeba kucí ze Sport 1/2). Ti mají furt takový bordel v tom a přitom to je tak prosté... Celou dobu to spektrum fungovalo a najednou udělají problbečkovské změny? Asi chtějí být US-friendly.

Pokud vím, tak to takhle bylo i u Bridgestone. Oni měli taky málo směsí, ale každá měla ještě varianty tvrdosti.

Forza Ferrari !!!

Já sem třeba toto označení používal pořád a nějaké hyper či giga směsi mě nechávaly klidným. A sem rád že nebudu muset poslouchat Richtra jak říká: Používá superměkkou a je to tedy ta měkčí z obou sad.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  20. 10. 2018 18:09

Když to Richtr neumí vysvětlit, tak to ale je problém jeho. Není přece těžké se naučit spektrum sedmi pneumatik a jejich posloupnost. Zvlášť, když v reálu se používá spektrum pěti.

Teď se bude říkat, červená sada typu A a víš větší houno než předtím.

Jak říkám, já odnepaměti používám tvrdá střední měkká.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

mlock.e  |  20. 10. 2018 10:46

Doufam ze FIA tenhle matouci chaos zatrhne.

Neurotic  |  20. 10. 2018 10:21

Takže to bude vypadat jednoduše, ale budeme vědět úplný prd Já bych nechal 3 směsi měkká, střední a tvrdá a každý ať si na každý závod vybere co chce podle vlastní (ne)schopnosti.

Sebastian Vettel Vesmírný Jezdec  |  20. 10. 2018 10:15

Hlavně aby byly stejné podmínky pro všechny a nedělaly se zvláštní výjimky.

Kimi Räikkönen frantin  |  20. 10. 2018 10:10

Podle mne by měly být po celou sezonu sady totožné, o jedné tvrdosti pod označením a ne to takto kamuflovat. Pak by jezdci měli stejné podmínky po celou sezonu a bylo by jen na nich, jak s nimi budou pracovat na okruhu. Také by to bylo férové do PK.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.