Pneumatiky s kevlarovou konstrukcí se v Silverstonu závodního použití nedočkají, Pirelli bude řešit problémy s oddělováním běhounu jinak.
Už před závodním víkendem v Montrealu bylo zřejmě, že Pirelli nezíská souhlas všech týmů pro změnu konstrukce pneumatik, když chtělo zabránit oddělování běhounu nahrazením kovového pásu kevlarovým.
Sportovní šéf Pirelli Paul Hembery pak oznámil, že se problém možná vyřeší jen změnami výrobního procesu, jiné lepidlo by mělo mít kýžený efekt. Teď potvrdil, že je to cesta, kterou se Pirelli vydá.
"Nové (kevlarové) pneumatiky nenasadíme do závodu, protože jsme neměli moc možností je tady (v Kanadě) otestovat," uvedl pro Autosport. "Máme pár interních změn specifikace, změny procesů, které podle nás zcela vyřeší oddělování běhounu, kterého jsme byli svědky."
"Je to dobré z mnoha pohledů, protože to znamená, že týmy budou pracovat se stejnými pneumatikami, s jakými začaly rok. Ale asi to není dobré pro týmy, které mají problémy s předními pneumatikami."