Vzhledem k velkým odlišnostem mezi těmito třemi okruhy se během května a června ke slovu postupně dostanou všechny čtyři suché směsi, které italský výrobce obutí formuli 1 dodává.
Španělský okruh Circuit de Catalunya tradičně představuje pro pneumatiky opravdovou zkoušku ohněm. Své by o tom mohl vyprávět například Mercedes, jenž si zde loňský závod navzdory nezpochybnitelné rychlosti doslova protrpěl. Oba piloti německé stáje tehdy odstartovali z první řady, šachovnicový praporek však Rosberg s Hamiltonem spatřili až jako šestý a dvanáctý v pořadí.
Trať v Montmeló se vyznačuje velmi drsným povrchem, a z toho důvodu sem Pirelli přiveze obě dvě nejtvrdší směsi ze své nabídky, tedy oranžově značenou tvrdou a bílou střední.
To vlastnosti okruhů v Monte Carlu a Montrealu jsou pro změnu zase zcela opačné. Trať vedoucí křivolakými uličkami Monackého knížecí poskytuje velmi jemný povrch, který si žádá hodně mechanické přilnavosti. A pomineme-li aspekt rychlosti, pak lze konstatovat, že okruh v Kanadě je na tom co do abrazivity v podstatě stejně.
Italové tedy na tato dvě místa kvůli výše zmíněným důvodům přivezou měkkou a super-měkkou směs, přičemž druhá jmenovaná si v rámci závodního víkendu odbyde na letošních monopostech svoji premiéru.