V závodech v Británii, Německu a Maďarsku týmy vždy dostanou střední směs, ke které se přidá tvrdá, respektive měkká.
Pirelli potvrdilo, že nepřistoupí ke změně konstrukce pneumatik. Jako důvod uvedlo skutečnost, že nebylo možné v Kanadě změny dostatečně otestovat a týmy nevyjádřily se změnou jednoznačný souhlas.
Proto do příštích závodů nasadí pneumatiky v původní specifikaci, i když změnou některých výrobních procesů zajistí, aby už nedocházelo k oddělování běhounu.
Do Silverstonu a na Hungaroring přiveze své nejtvrdší směsi, tedy střední a tvrdou. Na Nürburgringu týmům dodá měkkou a střední směs.
Překvapením je možná alokace pro Maďarsko. Kromě vysokých teplot vidí Pirelli následující důvody: "Jedná se o nejpomalejší permanentní trať v kalendáři, ale je i tak hodně náročná na pneumatiky kvůli svému točivému profilu, což znamená, že jsou pneumatiky v mnohem větším pohybu než na rychlé a plynulé trati."
Alokace pneumatik
GP |
Super měkká |
Měkká |
Střední |
Tvrdá |
Austrálie |
X |
|
X |
|
Malajsie |
|
|
X |
X |
Čína |
|
X |
X |
|
Bahrajn |
|
X |
|
X |
Španělsko |
|
|
X |
X |
Monako |
X |
X |
|
|
Kanada |
X |
|
X |
|
Velká Británie |
|
|
X |
X |
Německo |
|
X |
X |
|
Maďarsko |
|
|
X |
X |