Pneumatiky na Okruhu Amerik vůbec netrpí, degradace není žádná, a tak je pravděpodobné, že jezdci v neděli absolvují jen jeden pit stop, ke kterému je nutí pravidla.
Pirelli se rozhodlo konzervativně a do Spojených států přivezlo střední a tvrdou směs. Během pátečních tréninků zjistilo, že jeho pneumatiky mají velké rezervy.
"Nižší teploty a tvrdší pneumatiky tu hrají roli," vysvětloval sportovní šéf italského výrobce Paul Hembery. "Bude to zajímavé, až proběhnou doprovodné závody."
"Teploty (tratě) jsou nižší, než jsme očekávali. Mysleli jsme si, že budou přes 40 stupňů, a to na základě předpovědí, takže i tohle sehrálo velkou roli. Vypadá to na jednu zastávku v boxech."
Opotřebení pneumatik je podle Hemberyho srovnatelné s posledními závody, ale degradace je prakticky nulová, k přehřívání nedochází.