Celkově náročnější podmínky v malajsijském Sepangu by měly znamenat, že jezdci budou v průměru potřebovat během závodu o jednu zastávku víc než v Melbourne.
"Naším Grand Prix debutem v Austrálii jsme byli zcela nadšeni, ale víme, že Malajsie bude jiná, panují tam vyšší teploty a opotřebení pneumatik bude větší," přiznal sportovní šéf Pirelli Paul Hembery. "Celou dobu jsme říkali, že to v Austrálii vidíme na dvě až tři zastávky, ale v Malajsii se to číslo pravděpodobně zvýší na tři až čtyři."
Navíc je v Malajsii téměř jisté, že během závodního víkendu alespoň jednou zaprší, takže by se ke slovu měly dostat také pneumatiky pro mokrý povrch. V Austrálii si drtivá většina jezdců vystačila se dvěma nebo třemi zastávkami v boxech, jen Sergio Pérez navštívil mechaniky pouze jednou.
Pirelli v Malajsii využije další změny pravidel, kterou FIA schválila před začátkem sezóny, a týmům dá poprvé v této sezóně k testování vývojové pneumatiky.
"U Pirelli nikdy nezahálíme, proto každý tým dostane dvě sady navíc hladkých pneumatik, aby je mohly v pátek během tréninků vyhodnotit," potvrdil Hembery. "V průběhu sezóny je zakázané testovat, takže tímto získáme příležitost nasbírat více dat a zpětnou vazbu, zatímco týmům se tak dostane malé ochutnávky toho, co by mohlo přijít v budoucnu."
Do Malajsie přiveze Pirelli stejné směsi jako do Austrálie, tedy tvrdou a měkkou.