Okruh v Šanghaji není na pneumatiky agresivní jako ten v Malajsii, a proto by si jezdci měli navzdory měkčím směsím vystačit se dvěma až třemi pit stopy.
Minule byly v Číně pneumatiky pro výsledek závodu rozhodující, nejlépe je zvládl Mercedes. "Loni jsme měli nového vítěze Nica Rosberga a Mercedes, dokázali ze svých pneumatik dostávat maximum od začátku víkendu, což jim umožnilo překvapit," připomněl sportovní šéf Pirelli Paul Hembery. "To ukazuje, co přesně je možné v této fázi sezóny při správném zacházení s pneumatikami."
Letos přiveze Pirelli do Číny měkkou a střední směs. "Čína je známá svoji hladkou a plynulou tratí, kde panují nižší teploty vzduchu a tratě, což z ní dělá ideální místo pro tuto kombinaci," vysvětlovalo Pirelli.
"Flexibilita střední a měkké směsi také znamená, že se týmům otevírá několik strategií. V minulosti rozhodovalo o top pozicích velmi široké spektrum závodních taktik."
Hembery připomněl, že letošní pneumatiky mají záměrně kratší životnost než ty loňské. "Šanghaj je k pneumatikám méně agresivní než Malajsie, ale očekáváme, že většina soutěžících zvolí tři zastávky v boxech, i když někteří můžou zkusit dvě," dodal.