Pirelli zítra očekává více méně stejné meteorologické podmínky jako dnes a také poměrně velký rozdíl mezi střední a tvrdou směsí.
Obecně se má za to, že jezdci navštíví mechaniky v průběhu GP Číny dvakrát. Podle Pirelli je ale možná také strategie tří zastávek, která je papírově asi o sekundu rychlejší. Problém je, že skutečně jen papírově, pokud jezdec uvízne na delší dobu v provozu, vše se může rychle otočit.
Tři zastávky: měkká – měkká (10. kolo) – měkká (25. kolo) - střední (43. kolo)
Pokud ale některý tým nebude trpět vyšší degradací, sáhne asi většina nebo celé pole k strategii dvou pit stopů.
Dvě zastávky: měkká – měkká (12. kolo) – střední (27. kolo).
Teoreticky je možná také strategie jedné zastávky, ale je spíše nepravděpodobná. Start by proběhl na měkké, k přezutí na střední směs by došlo asi v 19. kole.
Foto: Pirelli