Pirelli má problém. Krátce před dokončením pneumatik pro rok 2020 si F1 objednala nižší degradaci

Pirelli má problém. Krátce před dokončením pneumatik pro rok 2020 si F1 objednala nižší degradaci

Pirelli dokončuje pneumatiky pro rok 2020. Dostalo však nové zadání. Formule 1 chce, aby měly pneumatiky v příštím roce menší degradaci.

Pirelli v průběhu sezóny testuje prototypy pneumatik pro rok 2020. Jezdilo se už v Bahrajnu, Barceloně, na Red Bull Ringu a v Silverstonu. V polovině září má proběhnout poslední dvoudenní test s Mercedesem. Následně pak Pirelli dá všem týmům finální pneumatiky pro test po posledním závodě v Abú Dhabí.

Pirelli dostává pro každý rok konkrétní zadání. Pro rok 2020 to bylo širší pracovní okno pneumatik a méně přehřívání. Pneumatiky by mělo jít v příštím roce snadnějším způsobem dostat do pracovního okna, což je hlavní problém v letošní sezóně. 

Nyní však Pirelli dostalo nové zadání – formule 1 chce také pneumatiky s nižší degradací.

Podle Maria Isoly není úplně ideální, že se o tomto požadavku dozvídají až nyní. Hlavní výzvou je nyní přesná dohoda před letní přestávkou. Okolo Maďarska nebo přímo v Maďarsku by se mělo dohodnout, jak velká má být příští rok degradace.

„Je to jiné, protože jsme už delší dobu mluvili o redukci přehřívání, o větším pracovním okně mluvíme dlouho, ale snížení úrovně degradace je něco nového,“ řekl Isola pro Motorsport.com.

„Nejsem si stoprocentně jistý, že v naší nabídce možných směsí máme to, co hledají. V tom případě musíme vyvinout něco nového.“

Foto: Pirelli

Doporučujeme

Články odjinud