Jako nový dodavatel pneumatik Pirelli slíbil, že se bude snažit dodávat na závody takové kombinace pneumatik, které zajistí podobnou podívanou jako Grand Prix Kanady.
"Pokusíme se být agresivní, nabídneme jednu bezpečnou a jednu agresivní pneumatiku, budeme se snažit o zajímavou podívanou," řekl sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery pro Autosport. "Tak to chce promotér, Bernie si to přeje."
"A jsem si jistý, že si to přejí také fanoušci. Musím říct, že podle svých komentářů po Kanadě si to užily také týmy. Šéfové týmů, s nimiž jsem hovořil, řekli, že to bylo zábavné. Všichni nemuseli dosáhnout výsledků, které si přáli, ale díky tomu bylo zajímavé strategické rozhodování během závodu."
Pirelli chce dodávat takové pneumatiky, které budou jezdce nutit k taktickému uvažování. Budou muset přemýšlet, kdy a jak obutí využít, aby dosáhli co nejlepšího výsledku.
"Existují jiné motoristické disciplíny, kde jsou pneumatiky vždy na hraně," uvedl Hembery. "Když si vezmete někoho, jako je Valentino Rossi, za své skvělé výsledky vděčí tomu, že udrží pneumatiky v dobré formě až do konce závodu. Pak na konci zajede výstavní kolo a všechny zničí."
Pirelli nemá obavy z toho, že by si udělalo špatnou reklamu tím, že bude dodávat na závody jeden typ pneumatik, který bude rychle odcházet. Hembery se domnívá, že správnou komunikací s jezdci a veřejností lze vše vysvětlit.