Pirelli a FIA uveřejnili nový postup měření tlaku

FIA a Pirelli stanovili jasný postup měření tlaků pneumatik v průběhu závodního víkendu.
Pirelli a FIA uveřejnili nový postup měření tlaku

V Monze byly zpřísněny úrovně minimálních tlaků pneumatik a to zejména po incidentech ve Spa.

Na startovním roštu pak byly před závodem změřeny tlaky u některých jezdců a ti od Mercedesu měli pneumatiky podhuštěné. Nakonec se ale ukázalo, že problém byl v měření a to konkrétně v době měření. Po sundání zahřívacích dek pneumatiky chladnou a tlak se mění – více v technické zprávě z GP Itálie.

FIA a Pirell tak sjednotili a přesně definovali, kdy bude FIA tlak pneumatik kontrolovat. V případě tréninků a kvalifikací to bude bezprostředně poté, co budou pneumatiky nasazeny na vůz. Pokud jde o závod – respektive předzávodní procedury – tam budou tlaky měřeny kdykoliv po signálu, který ohlašuje pět minut do startu. Týmy si to tak budou muset ohlídat.

Foto: Pirelli

Další článek: Na úvod byl v Singapuru nejrychlejší Rosberg, Rossi boural

22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.
21. února | Latifiho dnes podle Williamsu zastavil senzor.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00