Pirelli a FIA uveřejnili nový postup měření tlaku

FIA a Pirelli stanovili jasný postup měření tlaků pneumatik v průběhu závodního víkendu.
Pirelli a FIA uveřejnili nový postup měření tlaku

V Monze byly zpřísněny úrovně minimálních tlaků pneumatik a to zejména po incidentech ve Spa.

Na startovním roštu pak byly před závodem změřeny tlaky u některých jezdců a ti od Mercedesu měli pneumatiky podhuštěné. Nakonec se ale ukázalo, že problém byl v měření a to konkrétně v době měření. Po sundání zahřívacích dek pneumatiky chladnou a tlak se mění – více v technické zprávě z GP Itálie.

FIA a Pirell tak sjednotili a přesně definovali, kdy bude FIA tlak pneumatik kontrolovat. V případě tréninků a kvalifikací to bude bezprostředně poté, co budou pneumatiky nasazeny na vůz. Pokud jde o závod – respektive předzávodní procedury – tam budou tlaky měřeny kdykoliv po signálu, který ohlašuje pět minut do startu. Týmy si to tak budou muset ohlídat.

Foto: Pirelli

Další článek: Na úvod byl v Singapuru nejrychlejší Rosberg, Rossi boural

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web
12. srpna | Týmy formule 1 musí během léta na dva týdny uzavřít továrny. Většina týmů si zřejmě vybírá přestávku ode dneška.
8. srpna | Mexiko zůstane ve F1 nejméně do roku 2022.
8. srpna | Robert Kubica dokončil všechny letošní závody. Přesto odjel o 23 kol méně než Verstappen a Hamilton. #F1Fakt