Piquet má v Maďarsku za cíl body, u Renaultu tedy nekončí

Podle Alonsa měl vylepšený vůz potenciál dokončit v Německu na pódiu.
Zatímco Bourdaisův odchod tým Toro Rosso potvrdil, Nelson Piquet si svojí závodní sedačku u Renaultu zřejmě udrží, alespoň prozatím. Tým totiž vydal obvyklou předzávodní tiskovou zprávu, v které se v rozhovoru Piqueta ptá, jaké má cíle pro nadcházející závodní víkend.

"V Maďarsku bych měl mít stejné úpravy vozu jako Fernando a myslím, že bych mohl být konkurenceschopnější," odpověděl Piquet. "Jako vždy bude mým cílem kvalifikovat se mezi deseti nejlepšími a doufejme, že v závodě získám body."

"Klíčová bude kvalifikace, protože na Hungaroringu je těžké předjíždět, jelikož jsou tam krátké brzdné zóny a mimo závodní stopu je trať velmi špinavá. Takže je důležité se soustředit na maximální zisk v sobotu."

Je tedy krajně nepravděpodobné, že by Renault uskutečnil s Piquetem rozhovor o závodním víkendu, do kterého by neměl v plánu jej vyslat.

Slíbené úpravy, kterými disponoval Fernando Alonso už v Německu, podle španělského jezdce znamenají výrazný posun vpřed, možná až na stupně vítězů.

"Když jsem měl (v Německu) volnou trať, asi 11 kol před koncem jsem zajel nejrychlejší čas závodu, takže myslím, že jsme měli potenciál na pódium. Je vždy snadné říct, co by se stalo, kdyby..., ale zisk dvou bodů byl zklamáním," řekl Alonso.

Španěl nemohl bojovat o lepší umístění především kvůli chybě v kvalifikaci. V závěru prostřední části dostal smyk a na roštu mu kvůli tomu patřilo až 12. místo.

Technický ředitel týmu Renault Bob Bell vysvětluje zrychlení vozu nejen samotnými díly, ale také skutečností, že si jezdec za volantem R29 nyní více věří. "Myslím, že Fernando byl dobrým příkladem na Nürburgringu, dokázal se zlepšit a využít nové díly na maximum," dodal.

V Maďarsku nasadí francouzský tým několik dalších nových dílů a chce také vyladit nastavení vozu v nové konfiguraci.
Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
14. prosince | Pro @charouzracing budou v příštím roce závodit Louis Delétraz a Antonio Fuoco z Jezdecké akademie Ferrari.