Příliš mnoho úsilí věnovalo Ferrari systému zadního křídla podle McLarenu a ostatní části vozu trpěly. Italové se proto rozhodli přístup změnit, specifikaci křídla s průduchem zmrazí a dohánět budou v ostatních oblastech.
"Určitě musíme být ve vývoji agresivnější," řekl šéf Scuderie Stefano Domenicali. "Dá se říct, že jsme moc úsilí věnovali tomu ´píp´ křídlu s průduchem. Říkám ´píp´, protože nemůžu říct, co si myslím! Takže hodně úsilí jsme věnovali tomu a nesoustředili se na ostatní části vozu. Od Valencie budeme vyvíjet ostatní části vozu kromě toho ´píp´, protože je to velmi komplikovaný systém, který odčerpal mnoho prostředků z celého projektu."
Jisté povzbuzení do maranellských řad přinesl výkon předvedený v Montrealu, i když spokojenost s využitím potenciálu nepanuje. Domenicali je přesvědčený, že Alonso mohl závod v Kanadě vyhrát.
"Dnes jsme mohli dokázat mnohem, mnohem více," řekl po závodě. "Upřímně, naše výkonnost byla opravdu dobrá. A vůz byl úplně stejný jako v Turecku, kde jsme ztráceli devět desetin sekundy. Takže musíme být opatrní, abychom na jedné či druhé straně neudělali něco přehnaného."
"Klíčovým faktorem jsou určitě pneumatiky, o tom není pochyb. V tomto ohledu jsme se dnes (v neděli) rozhodovali správně. Mohli jsme dokázat mnohem více, protože kvůli několika smolným záležitostem zůstal Felipe po startu mezi dvěma vozy a nemohl jet jinam. Fernando se dostal mezi vozy o kolo zpět, což zničilo jeho závod v klíčových kolech. Ale to k tomu patří."