Piloti Renaultu odjíždějí z Monaka zklamaní

Daniel Ricciardo si odváží z Velké ceny Monaka dva body za deváté místo. Jeho týmový kolega z Renaultu Nico Hülkenberg doplatil na kolizi s Charlesem Leclercem z Ferrari a nebodoval.
Piloti Renaultu odjíždějí z Monaka zklamaní

Ricciardo vloni ještě za tým Red Bull v ulicích Monte Carla vyhrál. Do dnešního závodu startoval ze šesté pozice. Závod pak podle svých slov ztratil zejména zastávkou v boxech během safety caru, který vyjel po kolizi jeho týmového kolegy Hülkenberga s Leclercem.

„Byl to velmi frustrující závod, abych řekl pravdu. Měli jsme skvělý start, vnějškem předjeli Kevina (Magnussena) a dobře jsem projel první zatáčkou,“ popsal Ricciardo svůj start.

„Pak jsme za safety carem zajeli do boxů, tam jsme ale ztratili. Rozhodli jsme mohli skončit lépe a dosáhnout lepšího výsledku, jelikož jsme všechno měli ve svých rukou. Ačkoliv jsme ztratili body, vůz byl velmi dobrý, i když jsme nemohli vždy využít rychlost, kterou jsme měli,“ dodal Australan.

Hülkenberg měl kontakt s Leclercem

Nico Hülkenberg obsadil v závodě po startu z jedenácté pozice čtrnácté místo. Jeho Velkou cenu Monaka ovlivnil zejména incident s Charlesem Leclercem, který ve snaze probojovat se co nejrychleji pořadím již v úvodu závodu kolidoval s Hülkenbergem.

„Dnes nám nic nevyšlo. Měli jsme slušný start, vyhnuli se problémům a pak dostali defekt poté, co mi Charles (Leclerc) rozřízl pneumatiku. Naštěstí jsem netrefil zeď, kvůli safety caru na mě ale každý získal a já byl od té chvíle na konci skupiny a bylo obtížné se odtud vrátit,“ řekl Hülkenberg.

„Je těžké to přijmout, jelikož dnešní výsledek neukazuje konkurenceschopnost Renaultu v tomto okamžiku. Když byla na konci čistá trať, ukázali jsme velmi dobrou rychlost. Vůz měl větší výkonnost a potenciál, než co ukázal výsledek,“ dodal německý pilot.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Málem jsem je zabil. Pérez během závodu na trati potkal traťové komisaře

9:53 | Ferrari očekává, že mu Paul Ricard tak úplně nesedne...
17. června | Skončil šéf komunikace F1 Matteo Bonciani
16. června | #7 zřejmě opravdu měla defekt a musela do boxů podruhé, protože kolo špatně nasadili.
14. června | Rozpočtový strop by mohl být zavedený už příští rok. Nebude se nikdo trestat za nedodržení, jen se budou ladit postupy.

GP Francie 2019

Pátek 21. června 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 22. června 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 23. června 2019
Závod 15.10