Pérez nechce ve F1 zůstat, pokud nebude mít šanci na lepší výsledky

Sergio Pérez přiznal, že pokud po konci svého současného kontraktu s týmem Racing Point nebude v pozici blízko čela pole, kde by mohl bojovat o nejlepší příčky, nebude chtít zůstat ve formuli 1.
Pérez nechce ve F1 zůstat, pokud nebude mít šanci na lepší výsledky

Mexičan letos vstoupí do své desáté sezóny ve formuli 1, když o další tři roky prodloužil smlouvu s týmem Racing Point. U týmu ze Silverstonu, který se dříve jmenoval Force India, působí od sezóny 2014 a bude za něj závodit do konce roku 2022.

29letý Pérez vidí v nových pravidlech pro sezónu 2021 pro Racing Point příležitost udělat velký posun v pořadí. Pro Motorsport nyní připustil, že pokud bude i na konci současné smlouvy bojovat ve středu pole, jeho další pokračování ve F1 je nepravděpodobné.

„Naději mi dává změna pravidel a to, že vím, co se děje s týmem. Musím být realista, nemohu být s Mercedesem nebo Ferrari. Tohle je skvělé místo, spousta jezdců by tu chtěla být, obzvlášť proto, co se děje v zákulisí. Je to dobrá příležitost,“ řekl Pérez.

„Tento rok to ale bude moje desátá sezóna ve formuli 1. Pokud věci půjdou stejně, nemyslím si, že budu svou kariéru prodlužovat dále než do roku 2022. Tři roky ve formuli 1 uplynou velice rychle. Jsem velmi optimistický a jsem připraven bojovat o vítězství.“

V roce 2014 jsem mohl jezdit za Ferrari, říká Pérez

V roce 2014 jsem mohl jezdit za Ferrari, říká Pérez

Pérez, který v kariéře získal osm umístění na stupních vítězů, také věří, že by mu Racing Point nestál v cestě, pokud by jej oslovil některý z předních týmů.

„Jsem v tomto týmu tak dlouho, že je to skutečně moje druhá rodina. Myslím, že nikdo nebude šťastnější, když se mi naskytne příležitost u top týmu. Oni mi tu příležitost určitě dají. Když se tak ale nestane, tak je to skvělé místo. Tak proč se neupsat dobré, dlouhodobé budoucnosti. Jsem si jistý, že tu budu velice úspěšný.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Russell: Nikdo z nás se jako puberťák neopíjel ani neflámoval

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)