Red Bull Racing (Vettel 3./1. místo - Webber 5./4. místo)
"Myslím, že s dneškem můžeme být spokojení," prohlásil Vettel. "Celkově jsme odjeli dobré kolo na měkkých pneumatikách, ale obecně byl rychlý McLaren a zdá se konkurenceschopný, takže jsou to oni, na koho si musíme dávat pozor a porazit je. Přes noc musíme auto vylepšit, abychom se zítra co nejlépe kvalifikovali."
Marka Webbera v pátek trápila technika. "Měli jsme problém s KERS, nebyl stejný jako minulý týden. Nikdy není dobré, když část tréninku nemůžete jezdit, ale moc velký problém to nebyl. Trať se trochu změní vůči tomu, jaká je teď, ale ne moc, byla hned v dobré formě. Večer to opravíme a zítra budeme zpět."
McLaren (Hamilton 1./2. - Button 2./3.)
Vettel označil za hlavního soupeře McLaren, Lewis Hamilton vidí hlavního soupeře ve Vettelovi. "Vypadá to, alespoň dnes, že to je souboj s ním. Byl velmi rychlý na střední směsi, takže musíme trochu dohánět, abychom jim zítra byli co nejblíže, nebo dokonce před nimi." Hamilton také přiznal, že se mu nedaří dostat maximum na jedno kolo z měkčí směsi.
Jenson Button je po pátku optimista. "Celkově náš vůz dnes fungoval dobře, určitě jsme tu v lepší formě než minulý týden v Indii. Zdá se, že všechno funguje dobře, a řídit auto je zábavné. Pár detailů musíme vylepšit, ale víme, co máme dělat."
Lotus (Räikkönen 10./6. - Grosjean 14./5.)
V trénincích zkoušel Lotus nové výfuky, které mají snížit ztrátu výkonu danou Coanda řešením, a nové přední křídlo. "Byli jsme dobří v pátek v Indii a byli jsme silní znovu dnes v Abú Zabí," hodnotil Räikkönen. "V obou trénincích jsme na voze zkoušeli nové díly a máme si co projít před zítřkem. Naše časy na kolo se zatím zdají být OK, snad před zítřejším tréninkem a kvalifikací najdeme více rychlosti."
Mírný optimista je také Grosjean. Podle něj si tým nové díly ponechá. "Při pohledu na dnešní časy si myslím, že tento víkend můžeme bojovat víc vpředu, protože si myslím, že ještě můžeme zlepšit své časy. Na měkčích pneumatikách jsem dnes nezajel nejlepší kolo života. Dostat se před vozy před námi bude těžké, ale pokusíme se o to, proč ne? Měli jsme několik vylepšení, které fungovaly dobře, takže si je necháme."
Ferrari (Alonso 4./7. - Massa 11./8.)
Italové si do Abú Zabí přivezli několik vylepšení ve snaze přiblížit se Red Bullu. "Den skončil jako každý jiný pátek, během kterého jsme dokončili vše, co jsme měli na programu," konstatoval Alonso. " Dopoledne jsme věnovali porovnávání různých aerodynamických řešení, zatímco odpoledne jsme se soustředili na pneumatiky." Žádné konkrétní závěry Španěl neprozradil.
Něco naznačil technický ředitel Pat Fry: "Maximálně se snažíme, abychom v každém závodě nasazovali vylepšení. Některé z těch, které jsme nasadili tady, se zdají být pozitivní, ale musíme pečlivě vyhodnotit jejich výkonnost a pak rozhodnout, které použijeme v kvalifikaci a závodě. Dlouhá jízda Felipeho nevypadala špatně, ale musíme zlepšit výkonnost na jedno kolo, pokud chceme startovat z čela roštu."
Williams (Maldonado 7./9. - Senna -/11. - Bottas 9./-)
"Dnešek byl mnohem lepší, protože si všechno sedlo, za což jsem rád," řekl Maldonado. "Na dlouhé vzdálenosti jsme znovu rychlí, kvalifikační rychlost tak dobrá není, alě myslím, že i tak jsme na tom dobře vzhledem k tomu, co dnes dělali ostatní." Senna měl opačné pocity: "Byl to těžký den. Degradace pneumatik byla vysoká a měli jsme pár problémů s brzdami, takže bylo těžké cítit, co vůz dělá. Ale máme z dneška hodně dat, abychom na tom do zítřka zapracovali. Kvalifikovat se v první desítce je možné, jak jsme viděli u Pastorova vozu, takže budeme večer tvrdě pracovat, abychom zítra ještě víc zlepšili."
Sauber (Pérez 16./10. - Kobajaši 13./16.)
Jezdci švýcarské stáje měli rozdílné dojmy. Pérez neměl na co si stěžovat. "Jsem spokojený s vyvážením vozu, a proto si myslím, že moje pozice v druhém tréninku odráží, co tu můžeme dokázat. To znamená, že třetí část kvalifikace je možná." Kobajaši byl zklamaný. "Určitě musím pracovat na lepším vyvážení vozu. V tuto chvíli není dobré v žádném ohledu, ale je to jen první den v Abú Zabí. Trať se tu obvykle hodně zlepšuje, což by mohlo také pomoci. Dnes se mi nepodařilo zprovoznit pneumatiky. Ale v dlouhých jízdách se zdá, že nemáme žádné problémy s degradací."
Mercedes (Rosberg 8./12. - Schumacher 6./14.)
"Byl to dobrý testovací den, dokázali jsme vyhodnotit mnoho různých věcí," komentoval Rosberg. "Bohužel nám stále schází rychlost, ale doufám, že s dobrou strategií zítra a v neděli dokážeme získat body." Schumacher dodal: "To, co jsme viděli na konci dne, asi odráží to, jak na tom jsme, takže celkem reálný obrázek. V současnosti jezdíme pro body, a to bude cíl pro tento víkend."
Force India (Hülkenberg 12./13. - Di Resta -/15. - Bianchi 15./-)
"Je pořád těžké vědět, jaká je teď naše úroveň výkonnosti, ale asi se přes noc musíme trochu zlepšit, pokud chceme bojovat o body," odhadl Hülkenberg. "Vyvážení ještě není perfektní, takže musíme přes noc pracovat, abychom vůz přiblížili optimálnímu nastavení." Paul di Resta považuje za hlavní zlepšení v pomalých a středních rychlých zatáčkách.
Toro Rosso (Ricciardo 17./17. - Vergne 18./18.)
"Na začátku prvního tréninku byla problémem přilnavost, či spíše její nedostatek, ale auto jsme mezi tréninky vylepšili. Zatímco krátké jízdy byly OK, dlouhé tak dobré nebyly. Dnes nám celkově scházela rychlost," přiznal Ricciardo. Vergne ztratil trochu času v druhém tréninku kvůli blíže nespecifikovaným technickým problémům. "Zdá se, že nám tu celkově schází výkonnost," potvrdil Francouz. "Asi to je nedostatkem přítlaku. Ale v této situaci jsme v pátek byli už dřív a před sobotou a zvlášť před nedělí jsme to dohnali, takže jen musíme večer tvrdě pracovat, abychom zjistili, jak se co nejlépe posunout vpřed."
Caterham (Petrov -/19. - Kovalainen 19./20. - Van der Garde 24/-)
Petrov půjčil dopoledne své auto Van der Gardemu, ale selhala v něm elektronika, takže téměř vůbec nejezdil. Do druhého tréninku ho mechanici stihli opravit. "V první jízdě jsme měli problémy s chováním vozu, takže jsme udělali pár změn na mechanice a v druhé jízdě jsme hned viděli zlepšení," popisoval Petrov. "Když jsme nasadili měkké pneumatiky, časy zrychlovaly každým kolem, a myslím, že jsme našli vyvážení, které nám tu funguje."
Marussia (Glock 20./21. - Pic -/22. - Chilton 22./-)
Glock testoval v prvním tréninku několik dílů pro příští rok. V druhém tréninku měl na měkčí směsi problémy s provozem, takže mohl být rychlejší. Pic půjčil dopoledne vůz Chiltonovi, odpoledne se rychle dostal do tempa. "Ještě na tom nejsme tak, jak bychom chtěli, takže doufám, že zítra uděláme krok vpřed," dodal Francouz.
HRT (De la Rosa 21./23. - Kartykejan -/24. - Ma 23./-)
Podle Pedra de la Rosy může HRT ještě zrychlit na měkčí směsi. "Prvním cílem bylo najít dobré vyvážení vozu, což se nám brzy podařilo. Pak jsme se soustředili na testování různých konfigurací, abychom zjistili, jak na tom jsme a optimalizovali chlazení brzd," vysvětloval. Kartykejan jel v Abú Zabí poprvé, trať byla náročnější, než očekával. "Ještě nám zbývají tři sady pneumatiky, dvě měkké a jedna střední, pokud z nich dostaneme maximum, věřím, že budeme mnohem konkurenceschopnější," dodal.