Protože bude Marussia nakupovat od Ferrari vedle motorů také převodovky, bude mít více kapacit na vývoj ostatních částí monopostu.
Marussia sice kupuje převodovky Xtrac, ale ne jako hotové řešení, podílí se na jejich vývoji, a to ji stojí zdroje.
"V současnosti děláme na straně převodovky hodně a na rozdíl od některých našich přímých soupeřů teď nenakupujeme hotové převodovky," vysvětloval prezident týmu Graeme Lowdon Autosportu.
"Dobré na tom je, že velmi dobře rozumíme této stránce vozu, a to bude při spolupráci s Ferrari plus."
Od Ferrari ale bude dostávat komplexní řešení, na kterém nebude muset dál pracovat, takže se změří na jiné věci. "Hodně se soustředíme na šasi," potvrdil Lowdon.
Klíčovým přínosem pro Marussii ale samozřejmě bude samotná pohonná jednotka, která bude na jiné úrovni než agregát od Cosworthu.
"Bude to velký krok vpřed, co se srovnání s některými jinými týmy týče," hodnotil Lowdon. "Věříme, že Ferrari udělalo mnoho dobrých rozhodnutí o své pohonné jednotce, takže také věříme, že ve spojení s vozem, který jsme už navrhli, budeme v dobré pozici."
"Je to ten typ velké změny, který opravdu potřebujeme, a co se týče výkonnosti vozu 2014, jsme opatrně optimističtí."