Ve víkendech se sprintem začíná režim parc fermé už v pátek. Po začátku kvalifikace mají týmy už jen omezené možnosti, jak měnit nastavení.
„Pro mě je parc fermé tak trochu vtip,“ řekl Horner, kterého cituje Motorsport.com.
„Máte jeden trénink na nastavení auta a pak už mohou jít inženýři klidně domů. Je potřeba se na to podívat. Jsem si jistý, že to přispělo k problémům se světlou výškou u týmů, které se dostaly do rozporu s pravidly.“
„V podstatě je to jen o jízdě ve sprintu. Není tam žádné riziko a není za tím žádná skutečná motivace.“
„Měli bychom se opravdu obrátit na fanoušky a zjistit si jejich názor. Co chtějí?“ zamýšlí se Horner.
„Myslím, že by bylo zajímavé podívat se na konci roku na údaje o tom, jak populární byly sprintové závody, protože v konečném důsledku jde především o fanoušky.“
„Důvodem, proč děláme sprintové závody, je snaha poskytnout více zábavy a vytvořit tak atraktivnější událost. Musíme být k sobě na konci roku upřímní a říct si: ‚Dobrá, co můžeme udělat lépe? Co se můžeme naučit? A jak můžeme zlepšit podívanou?‘“
„Pokud se to jezdcům bude líbit a budou to považovat za přínosné a týmům to bude připadat přínosné, pak si myslím, že se to nakonec bude líbit i fanouškům.“