Magnussen doufá, že závodění nebude letos frustrující

V letošním roce došlo k navýšení palivového limitu ze 105 na 110 kg. Kevin Magnussen doufá, že to jezdcům pomůže a nebudou muset tak extrémně šetřit palivem.

Palivový limit se sice zvýšil o 5 kg, ale je otázkou, zda týmy budou také tankovat více paliva. Každý gram se počítá a ovlivňuje časy na kolo. Magnussen je přesto optimistický.

„Máme trochu více paliva, což je dobré,“ řekl Magnussen pro Motorsport.com.

„Nejvíce frustrující je, když musíte až příliš šetřit palivem. Trochu šetření je v pořádku. Ve F1 se vždy trochu šetřilo palivem. To, jak jsme museli vloni šetřit palivem, mi ale přišlo jako vtip.“

Podrobně o změnách technických pravidel v sezoně 2019

Podrobně o změnách technických pravidel v sezoně 2019

„Další věc... pneumatiky. V Mexiku to nefungovalo. Byli jsme v závodě o osm sekund pomalejší oproti času na nových pneumatikách. To je také velmi frustrující.“

„Doufám, že už nebudou podobné extrémní scénáře, protože potom prostě nezávodíte. Je trochu hloupé, když to musíte dělat takovým extrémním a směšným způsobem, který jsme museli několikrát zvolit – ať už šlo o palivo nebo o pneumatiky. Snad se to změní.“

Magnussenův týmový kolega Romain Grosjean byl poněkud skeptičtější. „Nejsem příliš optimistický, pokud jde o změny, které mají zlepšit závodění. Ale doufám, že se pletu a závodění bude lepší. Více paliva, to ano, ale nebudou mít auta kvůli větším křídlům také větší odpor? V některých grand prix na tom budeme stejně.“

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Diskuze (2) Další článek: Ferrari by mohlo mít v Austrálii problém kvůli Mission Winnow
20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.