Magnussen doufá, že závodění nebude letos frustrující

V letošním roce došlo k navýšení palivového limitu ze 105 na 110 kg. Kevin Magnussen doufá, že to jezdcům pomůže a nebudou muset tak extrémně šetřit palivem.

Palivový limit se sice zvýšil o 5 kg, ale je otázkou, zda týmy budou také tankovat více paliva. Každý gram se počítá a ovlivňuje časy na kolo. Magnussen je přesto optimistický.

„Máme trochu více paliva, což je dobré,“ řekl Magnussen pro Motorsport.com.

„Nejvíce frustrující je, když musíte až příliš šetřit palivem. Trochu šetření je v pořádku. Ve F1 se vždy trochu šetřilo palivem. To, jak jsme museli vloni šetřit palivem, mi ale přišlo jako vtip.“

Podrobně o změnách technických pravidel v sezoně 2019

Podrobně o změnách technických pravidel v sezoně 2019

„Další věc... pneumatiky. V Mexiku to nefungovalo. Byli jsme v závodě o osm sekund pomalejší oproti času na nových pneumatikách. To je také velmi frustrující.“

„Doufám, že už nebudou podobné extrémní scénáře, protože potom prostě nezávodíte. Je trochu hloupé, když to musíte dělat takovým extrémním a směšným způsobem, který jsme museli několikrát zvolit – ať už šlo o palivo nebo o pneumatiky. Snad se to změní.“

Magnussenův týmový kolega Romain Grosjean byl poněkud skeptičtější. „Nejsem příliš optimistický, pokud jde o změny, které mají zlepšit závodění. Ale doufám, že se pletu a závodění bude lepší. Více paliva, to ano, ale nebudou mít auta kvůli větším křídlům také větší odpor? V některých grand prix na tom budeme stejně.“

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Další článek: Ferrari by mohlo mít v Austrálii problém kvůli Mission Winnow

19:53 | Leonardo da Vinci Jára da Cimrman Antonio Felix da Costa Ten posledně jmenovaný se stal šampiónem formule E.
19:52 | Mattia Binotto nesouhlasí s Vettelem, že by byla strategie špatná. Podle Binotta ovlivnily Vettelův závod hodiny po startu.
17:16 | Zajímavé: Racing Point musí před sportovní komisaře. Podle technického delegáta FIA jsou brzdové kanálky stejné jako ty v předešlých závodech a porušují sportovní pravidla.
11:51 | Po kolizi jezdců Premy vyhrál závod F2 poprvé v kariéře Juki Cunoda.

GP 70. výročí F1

Pátek 7. srpna 2020
1. trénink Bottas (1:26.166)
2. trénink Hamilton (1:25.606)
Sobota 8. srpna 2020
3. trénink Hamilton (1:26.621)
Kvalifikace Bottas (1:25.154)
Neděle 9. srpna 2020
Závod Verstappen