Paffett: Zapomenout hodnotit DTM je chyba

Vy dvaja ste sa hladali dlho ?

DTM není v podstatě nic. Díky tomu, že Němci mají prachy se o něm hodně mluví, ale je to v podstatě národní závod silničních aut. To už můžeme chtít, aby se počítala Rallye Bohemia

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

Willysh  |  12. 01. 2015 12:07

Spíš bych řekl, že je to vlastně závod formule na kterou nacpeš kastli aby to vypadalo jako silniční auto. Podle toho co jsem slyšel od mechaniků je to uvnitř spíš nižší série Formulí než cokoliv jiného.

Vindis  |  12. 01. 2015 08:55

A proč by DTM mělo být součásti šampionátu pro získání superlicence? Tratě, řidičské znalosti jsou fajn, ale řídit formuli je něco jiného než řídit cestovní vůz.

Vindis  |  12. 01. 2015 11:00

Tak příště nebudu nic psát, když nesouhlasíte.
Jako já proti tomu nic nemám, ale proč by se měl brát ohled na silniční auta, když se jedná o formule? Možná by se to mohlo brát s ohledem na přechodné období, kdy z aut přejde na nějakou nižší sérii formule. Ale tam je potřeba stejně nasbírat potřebné znalosti a to nějakou chvíli trvá.

Možná mám krátkou paměť, ale existuje vůbec nějaký jezdec, který přešel ze silničních aut do F1? Pokud ne, tak proč by toto mělo něco změnit?

Willysh  |  12. 01. 2015 11:36

Tak jezdci co mě napadli hned jsou dva. Paul di Resta a Christian Albers... ti oba přišli z DTM do F1. On je tak trochu problém to, že Mercedes-benz to evidentně používá jako juniorku. Spousta jezdců z Formule 3 jde do DTM a jezdí za Mercedes a pak se o nich mluví jako o budoucích testerech nebo jezdcích co chce prozovat Mercedes do F1. Ať už je to Wehrlein, Wickens nebo Paffet.

Navíc DTM nejsou silniční auta, všechno to jsou závodní speciály které jsou udělané tak aby je připomínali vzhledově. Něco jako Rallycrossový speciály. Navíc většina jezdců popisuje jejich chování jako hodně podobné "single seater racing" a to tam byli i legendy F1. Mají DRS a podobné systémy. Takže ta stížnost není až tak úplně od věci.

Giancarlo Fisichella, a teraz Pascal Wehrlein ako testovací jazdec.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 12. 01. 2015 12:39

Willysh  |  12. 01. 2015 12:45

Vidíš Fisichella mi vypad.... pak by se taky dala zmínit Sussie Wolff, ale to by mohlo někoho naštvat.

Smokie  |  12. 01. 2015 17:46

A tiez Michael Schumacher

Šumi nejazdil DTM. Jazdil World Sportscar Championship v 1990.

Willysh  |  12. 01. 2015 18:46

Jel asi 3 závody....

Vidíš, tak toto mi ušlo , Asi preto lebo už bol vtedy v Benettone. V DTM išiel dva preteky Norisring a Diepholz (vlastne štyri, dva a dva v jeden deň) Človek sa stále učí

Vindis  |  12. 01. 2015 11:05

Ještě jinak pro představivé :)
"řídit formuli je něco jiného než řídit cestovní vůz" je vlastně totéž jako řídit civilní letadlo a pak jen tak nasednout do bojové stíhačky.



16:06 | Příští týden proběhnou v Abú Dhabí testy 18palcových pneumatik ale také testy juniorských jezdců. Robert Švarcman bude jezdit s Haasem ale také s Ferrari (tam společně s Fuocem).
14:49 | Uveřejněna startovní listina pro rok 2022: Kuan-jü Čou s číslem 24, Ferrari zatím bez Mission Winnow a Red Bull / AlphaTauri s motory Red Bull Powertrains.

GP Abú Dhabí 2021

Pátek 10. prosince 2021
1. trénink 10.30–11.30
2. trénink 14.00–15.00
Sobota 11. prosince 2021
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 12. prosince 2021
Závod 14.00