Jezdce prý čeká téměř nový okruh. Kromě povrchu byly upraveny také některé zatáčky.
Sepang se dočkal nového povrchu. Týká se to nejen trati, ale také rychlé části boxové uličky.
Vylepšen byl také odvodňovací systém a únikové zóny. Trať by měla být nově také méně hrbolatá.
K úpravám došlo v devíti zatáčkách a to především v jejich klopení (2, 3, 4, 5, 6, 9, 12, 13 a 15).
„Bude to, jako kdyby jezdci přijeli do Sepangu poprvé,“ uvedl šéf okruhu Razlan Razali pro Autosport.
Podle společnosti Dromo, která přestavbu realizovala, čeká jezdce větší vertikální přetížení téměř ve všech zatáčkách. V té poslední tomu ale bude opačně. Přilnavost bude záviset především na pneumatikách.
Přestavěny byly také obrubníky (celkem 600 metrů). Největší úpravy proběhly v 15. zatáčce, kde dojde ke změně jízdní stopy. Vnitřní část zatáčky byla zvednuta o jeden metr. Údajně to má vést i k lepšímu předjíždění.
Upravený sklon zatáčky má zajistit lepší odtékání vody. Nedávno se ovšem objevily informace, že i přes úpravy je v Sepangu problém s vodou spíše větší – má tendenci prosakovat zpět. Jak to bude ve skutečnosti, se možná dozvíme už v průběhu tohoto víkendu.
Foto: Getty Images / Clive Mason