Okruh v Barceloně se dočkal několika bezpečnostních úprav

Změny se dotkly především místa Kovalainenovy nehody.
Organizátoři španělské Grand Prix provedli na okruhu v Barceloně několik úprav, které jsou zaměřené na zvýšení bezpečnosti. Hlavní změny se dotkly deváté zatáčky, v které loni havaroval Heikki Kovalainen.

Kovalainenovi v loňském závodě selhalo levé přední kolo, což vyústilo ve výjezd mimo trať a náraz do bariér ve vysoké rychlosti. Finův McLaren se zabořil do bariér a na první pohled situace vypadala nebezpečně. Vše se naštěstí obešlo bez zranění.

Organizátoři proto upravili štěrkovou únikovou zónu u deváté zatáčky, její konec zvýšili o 1,5 metru, aby postupné stoupání vůz více zpomalilo. Renovací prošla celá úniková zóna. Přes ochrannou bariéru byl také natažen pás, aby se zabránilo zaboření vozu do pneumatik. Obrubník a pás umělé trávy v deváté zatáčce byly celkem o 10 metrů prodlouženy.

Úniková zóna se dočkala změn i u třetí zatáčky, štěrk byl nahrazen asfaltem. A nakonec v zatáčkách č. 1 a 10 bylo vylepšeno odvodnění a bariéry z pneumatik.
Další článek: Mark Webber věří, že se v klasifikaci jezdců posune nahoru

11. května | Podle posledních spekulací bude GP Turecka zrušena bez náhrady. Počet závodů by klesl z 23 na 22.
11. května | Júki Cunoda dnes slaví 21. narozeniny.
11. května | Za účasti tří týmů pokračují testy 18palcových pneumatik. Tentokrát v Barceloně. Red Bull nasadí Albona, Alfa Romeo Kubicu a Alpine by mělo nasadit Kvjata (od letošního roku rezervní jezdec týmu).
10. května | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.