Technické novinky soupeřů nevyvolaly u Ferrari obavy. Italové si za svým konzervativním přístupem stojí, extrémní řešení úspěch nezaručují.
Zatímco svět formule 1 napjatě čeká na nový McLaren MP4-26, jenž bude představen v pátek, diskutuje také o výfucích Renaultu, dvojité podlaze Toro Rosso a dalších technických zajímavostech nových monopostů. Ferrari zatím nepředstavilo nic, co by přitahovalo zvláštní pozornost, ale nepovažuje to za chybu.
"Pokud máte určitá extrémní řešení, možná je zaplatíte v jiných oblastech," řekl technický ředitel Scuderie Aldo Costa. "Abyste měli rychlé a vítězné auto, potřebujete velmi vyvážený přístup."
Ferrari F150 je stejně jako všichni jeho konkurenti na začátku vývoje, takže před Bahrajnem dostane spoustu nových dílů. Costa je přesvědčený, že se Ferrari nemá čeho obávat.
"Víme, co jsme v průběhu zimy vyvinuli z hlediska výkonnosti. Dosáhli jsme dobrého pokroku a víme, co máme v rukou pro další vývoj," hodnotil. "Maximálně se snažíme. Ale spíš než extrémní přístup potřebujeme produktivní přístup. Potřebujeme dobré časy na kolo a výkon. Konečnou odpověď dají časy na kolo, takže uvidíme."