Odejde Binotto z Maranella? Jsou to všechno fake news, říká Arrivabene

Už delší dobu se spekuluje, že za branami Maranella zuří občanská válka. Na jedné straně má být frakce, kterou vede šéf týmu Marurizio Arrivabene. Na druhé tým okolo technického šéfa Mattia Binotta.
Odejde Binotto z Maranella? Jsou to všechno fake news, říká Arrivabene

Spekulovalo se, že by Arrivabene nebo Binotto mohli z týmu odejít. Odchod obou by byl pro Ferrari ztrátou. Platí to zřejmě více o technickém šéfovi, který je do značné míry zodpovědný za zlepšení formy Ferrari. Měl k tomu i předpoklady. Z šéfa motorářů se stal šéfem celého vývoje. Kdo jiný dokáže propojit vývoj šasi a motoru do jednoho celku lépe? Právě s tím měla Scuderia v minulosti problém.

Ferrari nesmí panikařit. Mělo by stavět na pozitivech, říká Brawn

Ferrari nesmí panikařit. Mělo by stavět na pozitivech, říká Brawn

„Vyjasněme si to jednou a pro všechny,“ cituje šéfa Ferrari Motorsport.com. „Spekulace o Mattiovi jsou fake news, které mají vytvářet nestabilitu týmu. Pokoušejí se vytvářet problémy tam, kde žádné nejsou. Nechci už tyhle fake news komentovat.“

Došlo k mnoha pokusům o destabilizaci

„V průběhu této sezóny došlo k mnoha pokusům o destabilizaci. Někdy jde o příběhy o jezdcích, jindy o technicích. Má pozice? Zeptejte se pana ředitele Camilleriho,“ směje se Arrivabene.

Ferrari si v poslední době zakládalo na to, že do Maranella nepřicházejí žádné velké posily, ale Scuderia hledá talenty ve svých řadách. Změní se to?

„Nikdo nikdy nemluvil o odchodech. Možná bychom mohli mluvit o posilách. Ale chce to čas, budeme o tom přemýšlet příští sezónu. Dnes máme dobrý a kompaktní tým.“

„Pokud nějaké posily přijdou, bude to bez jakéhokoliv spěchu. A zdůrazňuji, že přijdou jen tehdy, pokud je budeme potřebovat.“

Podle Arrivabeneho je klíčová stabilita týmu. Není potřeba ho překopávat. „Osobně jsem nikdy nevěřil v revoluci ale jen v evoluci.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Ricciardo svým přestupem k Renaultu ukáže, jak miluje F1, myslí si Webber

9:35 | Mercedes a Aston Martin budou více spolupracovat, což se určitě promítne i ve F1. Mercedes navýší podíl v Astonu na 20 %. Ten získá přístup k technologiím elektrických pohonů.
18:46 | Kvůli dvoudennímu víkendu v Imole se musela měnit pravidla a další věci. Méně bude i pneumatik. Místo 13 sad jen 10: dvě sady tvrdých, dvě střední a šest měkkých. Tři sady musí být po tréninku vráceny.
18:15 | Roman Staněk byl odpoledne v Jerezu nejrychlejší v testech... formule 3 měla v datech chybu. Opravujeme to...
27. října | Testy F3 online: odkaz

GP Emilia Romagna

Sobota 31. října 2020
Trénink 10.00–11.30
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 1. listopadu 2020
Závod 13.10