Ocon při svém prvním testu F1 na Lotus zapůsobil

Undead Warrior 60l  |  25. 10. 2014 21:10

Ocon si vedl vyjímečně dobře. Údajně. Takové prohlášení mě vždy pobaví. Dva roky stará Formule, nezveřejněné časy zajetých kol a super chvála. Co musí mladý pilot udělat, aby si na takovém testu vedl "vyjímečně dobře"? Nenabourat? Dovézt vůz bezpečně domů? Zajíždět vyrovnaná kola? Přiblížit se časům, které se starým autem zajížděli ostatní? Nebo je snad předčit? "Vyjimečně dobře" na mě působí tak, že Ocon má za sebou bohatého sponzora a jeho titul je vítaným bonusem. Nemluvě o tom, že pochází z jejich akademie. Je třeba pochválit svou vlastní akademie, že? Ještě by si někdo mohl myslet, že jich slavná akadamie je k ničemu.
Takže, akademie super, pilot super, vše "vyjimečně dobře". Už jim nic nebrání, abychom příští rok uviděli Ocona ve F1, ne? Koneckonců, jedna leklá ryba už tam je, tak je třeba rozvířit vody někým novým z třídy paprskoploutvých.

xxxbbb  |  25. 10. 2014 18:10

Ahoj přátelé, nevím jak vy, tak se chci zeptat, neštve vás už ten příliv teenagerů do F1? Já vždy myslel že F1 je sport pro chlapy, a ne pro nevyzrálý děti... Sice asi jezdí rychle, tyhle děti, ale globálně to vyznívá spíš jako ukázka toho, že F1 už skutečně není sportem pro chlapy, ale že se může zůčastnit kdejaký teenager od playstationu..

Nestabilní pravidla, F1 jako dětská hra, legendy mizí... a my skalní a věrní jen přihlížíme... Ale u sebe jsem zjistil, že v poslední době mnohem víc sleduju rallye.. než formuli.. to je fakt sport pro magory a chlapy se vším všudy... !! Masakr.. !! On to ten Kubica nakonec vyhrál :)) Tam si zajezdí mnohem větší tlaky a koule... na F1 stačí děti z kolébky..

-ERACER-  |  25. 10. 2014 18:26

Rally je mrdka...zlata f1

S-fan  |  25. 10. 2014 18:35

Je něco jiného jet po 300km/h po široké trati s unikovou zónou a letět 200kh/h mezi stromy a nebo jet 180km/h v zatáčce s autem, které na trati drží jak přibité a jet zatáčku smykem ve 120km/h jeden metr od stromu. Rally je nejnáročnější disciplína a zasloužená královna motorsportu. "Mrdka" jsi tak maximálně ty.

xxxbbb  |  25. 10. 2014 18:43

díky kámo.. i dnes jsem koukal na autosalon kde expert pepa testuje neskutečný lambo.. už mě nudí tyhle supersporty... jsou to auta pro slabochy... chtěl bych tyhle experty vidět jako spolujezdce u ralley... nebo kdyby se chytli volantu a pak by zjistili jako jsou minuty za skutečným časem... ale názor ERA|CERA je irrelevantní.. to je mladý kluk co nerozumí ani životu.. ani formuli... ani ralley.... ale protože je fanda motorsportu tak k tomu nakonec dospěje... musíme mu držet palce... věřím že on to vydrží... protože moc chce... :)) to je dobře :))

S-fan  |  25. 10. 2014 18:58

Dneska si do F1 sedne sedmnáctiletý kluk na jedné z nejtěžších tratí světa a bez nějakých zkušeností zajede s přehledem čas na střed pole, viz. Verstappen v Suzuce. A ten šašek tady napíš, že rally je mrdka, zlatá F1.

opletalpa  |  26. 10. 2014 08:31

jo rally je lepší f1 už je davno v sračkách

Undead Warrior 60l  |  25. 10. 2014 21:14

Jak se v motoristickém sportu dá definovat "mrdka"? Rally je dost odlišná od F1. Takže stačí, aby se nějaká soutěž dost odlišovala?

pan Lauda se jednou nechal slyšet, že dnešní efjedna je pro opičáky, možná se dočkáme i toho
Jen se modlím, aby v té době už nejezdil ten Španělský chlupato fousatý řidič náklaďáku, nemůžu si vzpomenout na jeho jméno, co prdí a smrdí, páč kdyby ho zajezdila vopice...., to by se musely přepsat dějiny.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

xxxbbb  |  25. 10. 2014 18:55

ty vole.. tak tomu říkám realita v přímém přenosu :)) to je ťavka.. :)) díky.. super zábava \:))

seb.vettel.fans  |  25. 10. 2014 20:01

Víš, souhlasím s názorem, že tam chodí více teenagerů, ale nejsem si jistý, zda lze srovnávat Rally a F1 ... Rally je také o něčem jiném, možná je to složitější sport, ale ono jezdit v rychlosti přes 300 taky není zrovna jednoduché ... A podle mě je tam lepší vidět dvacátníky, kteří nastupují (nebo občas mladší), než třicetiletého debutanta ... No, věc každýho, ale mně to osobně moc nevadí, mají talent, a pokud jsou už vyzrálí (což asi Verstappen ještě nebude, ale ukáže až čas), tak ať si jezdí

Formula 1 : Sebastian Vettel #5 (Ferrari) | | Formula E : Nick Heidfeld #23 (Venturi)

teď Okoun, příští rok Kapr
To budou Vánoce....

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.



16:06 | Příští týden proběhnou v Abú Dhabí testy 18palcových pneumatik ale také testy juniorských jezdců. Robert Švarcman bude jezdit s Haasem ale také s Ferrari (tam společně s Fuocem).
14:49 | Uveřejněna startovní listina pro rok 2022: Kuan-jü Čou s číslem 24, Ferrari zatím bez Mission Winnow a Red Bull / AlphaTauri s motory Red Bull Powertrains.

GP Abú Dhabí 2021

Pátek 10. prosince 2021
1. trénink 10.30–11.30
2. trénink 14.00–15.00
Sobota 11. prosince 2021
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 12. prosince 2021
Závod 14.00