Obětovali mě kvůli Leclercovi, říká po Mexiku Ericsson

Oba jezdci Sauberu se dostali do třetí části kvalifikace na hyperměkkých pneumatikách. Na nich také museli odstartovat. Leclerc stavěl ve třináctém kole, Ericsson o tři kola později. Před svou zastávkou se musel bránit Pérezovi.
Obětovali mě kvůli Leclercovi, říká po Mexiku Ericsson

Sauber nakonec získal body s oběma vozy. Marcus Ericsson přesto nebyl příliš spokojený.

„Plánem bylo pomáhat Charlesovi v závodě,“ řekl Ericsson, kterého příští rok nahradí Räikkönen. „Obětoval jsem kompletně svůj závod, abych mu pomohl.“

„Chtěl jsem zajet do boxů o mnoho kol dříve. Věděl jsem, že takto ničím svůj závod, ale musel jsem se snažit udržet auta za sebou, abych zvětšil náskok pro Charlese a tým.“

Fotogalerie: Spektakulární nehoda Marcuse Ericssona v Monze

Fotogalerie: Spektakulární nehoda Marcuse Ericssona v Monze

„Udělal jsem to pro tým, ale bylo to frustrující, protože jsem cítil, že zahazuji svou šanci na body.“

„Během zastávky v boxech jsme měli navíc problém, ztratil jsem devět sekund. Na trať jsem se vrátil 15 sekund za nejbližším autem.“

„Myslel jsem si, že je to konec, ale můj druhý stint byl neuvěřitelný a podařilo se mi udržet pneumatiky naživu.“

„Pak jsem se dostal pod velký tlak od vozů toro rosso a Ocona. Všichni na mě vyvíjeli masivní tlak, ale udržel jsem je za sebou. Opravdu nevím, jak se mi to podařilo, ale dokázal jsem to a jsem opravdu šťastný.“

„Vždy jsem byl týmový hráč. Vždy jsem dělal vše pro tým, který byl vždy na prvním místě. Myslím, že je to jedna z mých schopností, kterou lidé oceňují a vždy to tak budu dělat.“

Podle Ericssona mu i Leclerc po závodě poděkoval a uznal, že mu Ericsson v závodě hodně pomohl.

Foto: Getty Images / Clive Mason

Diskuze (9) Další článek: Nejen Hamiltonovi. Vettel pogratuloval i lidem z Mercedesu [videa]
18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.