Obě toyoty klesly už na startu

Trulli chtěl bojovat o pódium, ale nakonec získal jen dva body.

Po vydařené kvalifikaci Toyota jistě doufala, že si ze Silverstone poveze více než dva body. Jarno Trulli na startu ztratil přítlak a klesl na sedmé místo, na kterém nakonec dojel i do cíle. Timo Glock spadl v první zatáčce až na místo jedenácté a v závodě skončil devátý. Do poslední chvíle naháněl osmého Räikkönena.

Trulli se po ztrátě na startu snažil probojovat zpátky, ale po celý závod měl potíže s aerodynamikou. "Předpokládal jsem, že dnes bude trochu tepleji. Trápil jsem se s nastavením. Strategie byla dobrá, ale očekávali jsme víc. Snad to vyjde v Německu," doufá Ital.

Glock litoval, že se mu nepodařilo bodovat, i když v závěru tlačil na Räikkönena. "Klíčová byla první zatáčka, kde jsem ztratil několik pozic, což ovlivnilo můj závod. Přesto jsem se nevzdal a v prostředním stintu jsem bojoval s (Giancarlem) Fisichellou. Na konci bylo auto s tvrdými pneumatikami rychlé, ale neměl jsem šanci Kimiho předjet," vysvětlil Němec, který se o manévr pokusil ještě v poslední zatáčce. Nyní se těší na svou domácí velkou cenu. "Doufám, že tam bude trochu tepleji. To by našemu autu sedělo více."

Prezident týmu John Howett po včerejší kvalifikaci věřil, že Trulli bude bojovat o pódium. "Dva body jsou mnohem méně, že jsme očekávali, ale bude nás to motivovat k dalšímu zlepšování," slíbil. Vzhledem k tomu, že závodní oddělení Toyoty má své sídlo v Kolíně nad Rýnem, považuje Velkou cenu Německa za jeden ze svých domácích závodů. Pochopitelně se tam chce předvést v lepším světle.

Doporučujeme

Články odjinud