Tým Ferrari se netají tím, že pro něj bude tento rok ve formuli 1 důležitý, letošní monopost má znamenat předěl mezi neúspěšnými roky a novými výhrami.
Piero Ferrari však odmítl, že by Scuderia byla pod tlakem proto, že sportovní úspěchy potřebuje automobilka k dobrým prodejním výsledkům. "Nevidím přímou vazbu mezi počtem vítězství nebo titulů a prodeji," řekl. "Za normálních okolností k tomu nemá počet prodejů žádný vztah."
"Ferrari řeší dvě různé věci, jedna je šampionát a druhá je úspěšná a rentabilní produkce silničních vozů. Z mého pohledu mezi tím není žádná vazba."
"Těším se, že budeme mít ve formuli 1 sezónu s lepšími výsledky než v roce 2011. Závodíme kvůli vítězství, ne jen kvůli účasti. To si přeji. Co se týče silničních vozů, tak je tu sice finanční krize, ale myslím, že v jiných zemích (než je Itálie) může Ferrari dosahovat dobrých (prodejních) výsledků."
Ferrari se v posledních letech obchodně daří, v prvním pololetí loňského roku mu narostl čistý zisk o 23,5 procenta, příjmy mělo největší ve své historii. Největším trhem pro něj zůstávají Spojené státy, na druhé místo se po více než stoprocentním růstu vyhoupla Čína.