Oba piloti Marussie viděli cíl, naopak jezdci Caterhamu ze závodu odstoupili

Jules Bianchi sice startoval tři místa před týmovým kolegou Maxem Chiltonem, ten však zvolil výhodnější strategii a může se radovat ze sedmnáctého místa v cíli.
Oba piloti Marussie viděli cíl, naopak jezdci Caterhamu ze závodu odstoupili

Marussia 

Max Chilton (17.): "Se svým výkonem jsem velice spokojený. Start byl skvělý a díky skvělé práci mechaniků jsme se dokázali vypořádat s problémem, kvůli kterému jsem v jedné chvíli málem odstoupil. Naštěstí problémy polevily, a tak jsme mohli plně rozvinout naši strategii, která v mém případě vyšla moc pěkně. Z toho, co jsem viděl na videu, je situace z první zatáčky jasná. Byl jsem před van der Gardem, který předním křídlem narazil do Pica i do mě. Když jsem se díval do zpětných zrcátek, bylo poškození jeho přídě dobře vidět. Nebyl to zrovna přímočarý víkend, ale rychlostně jsme se pohybovali zhruba na úrovni Caterhamu. Jsem samozřejmě rád, že pokračuji v nakročeném trendu a stále platí, že jsem dokončil všechny závody v sezoně. Ještě hezčí by ale bylo, kdybych totéž mohl říct po závodě v Brazílii! Díky týmu za skvělou práci, která je opravdu znát. Také gratuluji Sebastianovi ke skvěle vybojovanému čtvrtému titulu."

Jules Bianchi (18.): "Jsem rád, že jsme se opět s oběma vozy dostali do cíle, ale abych řekl pravdu, ze své pozice nemám moc radost. Jeli jsme na podobné strategie, přestože se odhadovalo, že ta má by mohla být o něco rychlejší. Vůz jel dobře a taktika by snad i vyšla, nebýt problému v boxech při prvních pitstopech. To mě stálo hodně času a ve výsledku to bylo znát. Musíme být ale potěšeni chováním vozu a dívat se pozitivně na všechny možnosti, jak si můžeme udržet současnou pozici v Poháru konstruktérů. Přeji vše nejlepší Sebastianovi - dosáhl úžasného úspěchu."

Caterham

Charles Pic (nedokončil): "Po startu a ve výjezdu z první zatáčky jsem byl před Chiltonem a týmovým kolegou. Giedo neměl kam uhnout a dostal se do kontaktu s mou pravou zadní pneumatikou. Získal jsem defekt, a tím pádem jsem musel urychleně do boxů na výměnu. Startovali jsme na měkké směsi, takže bychom tak jako tak jeli do boxů brzy. Rozhodně ale ne hned v prvním kole. Kvůli nabrané ztrátě jsem byl ve stejné pozici jako v Japonsku. Musel jsem do konce závodu dotahovat soupeře před sebou. Na první sadě středních pneu se vůz choval prazvláštně. Tým mi hned v šestnáctém kole řekl, ať do pitlane zajedu znovu. Nasadili jsme novou sadu a zkoušeli jsme dál stahovat ztrátu, byť nebylo pravděpodobné, že bych mohl někoho dohnat. Ale zkusili jsme to, když v tom jsem začal mít problémy s hydraulikou. Problémy postihly i převodovku, řazení přestávalo fungovat. Poté nešlo dost dobře točit volantem. Konečně ve 39. kole mi tým vzkázal, že mám odstoupit ze závodu."

Giedo van der Garde (nedokončil): "Jsem velmi zklamán, že můj závod skončil tak brzy. Start nebyl špatný, ale v první zatáčce mi Chilton nenechal žádné místo a dostali jsme se do kontaktu. Zlomil jsem si přední křídlo a zavěšení. Naprosto jasně nám říkají, že si máme nechávat dostatek prostoru, ale já nedostal žádný. Kvůli tomu můj závod skončil skoro dřív, než začal. Je to obrovská škoda, protože vůz o tomto víkendu vypadal hodně dobře. Vyvážení monopostu bylo příjemné už v prvním tréninku. Víme, že v závodech míváme dostatečnou rychlost, abychom ujížděli soupeřům. To, že vše skončilo tak rychle, je samozřejmě špatné. Nejen pro mě, ale i pro tým, který pracoval velmi tvrdě. Hned za týden v Abú Zabí si ale můžeme spravit chuť, a přesně to hodlám udělat."

Další článek: Lotus si chce s jezdci vyříkat Räikkönenovu neposlušnost

14:41 | Roman Staněk skončil ve své první kvalifikaci ve F3 na 10. místě se ztrátou 3 desetin na pole position, které získal Sebastian Fernandez.
13:21 | Sezóna ještě ani pořádně nezačala a Giovinazzi už nasazuje druhou elektroniku řídicí elektroniky.
12:46 | Red Bull potvrdil, že bude mít na FIA dotazy ohledně systému DAS. Mercedes ho v prvním tréninku použil.
10:24 | Roman Staněk ve svém prvním tréninku ve F3 na osychajícím Red Bull Ringu na skvělém třetím místě z 30 jezdců! A navíc 27 kol, nejvíce ze všech.

GP Rakouska 2020

Pátek 3. července 2020
1. trénink Hamilton (1:04.816)
2. trénink Hamilton (1:04.501)
Sobota 4. července 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 5. července 2020
Závod 15.10