Williams přijel do Austrálie se dvěma aerodynamickými balíky a nechá si čas do soboty na jejich vyhodnocení. Chce vidět, jaké budou mít výsledky v pátek.
Týmy měly jen tři předsezónní testy a Williams jezdil s novým vozem jen ve dvou z nich. O konfiguraci pro Melbourne rozhodnout nestihl.
"Na pátek v Austrálii jsme pro oba jezdce naplánovali další testy aerodynamiky," prozradil technický šéf týmu Mike Coughlan. "Dosavadní výsledky byly zajímavé, takže konečné rozhodnutí o tom, s čím budeme jezdit během víkendu, učiníme v pátek."
"V každém případě se domníváme, že máme dva silné aerodynamické balíky, každý má své vlastní přínosy, takže vlastnosti okruhu a teploty určí, který balík si vybereme."
Přepážky za výfuky, které Williams zkoušel v testech, ale nebudou součástí ani jednoho z nich.
"Byl to triviální kousek karoserie, ale Charlie (Whiting, technický delegát FIA) to vyjasnil a řekl: 'Ne, takhle to interpretujeme my a bude to ilegální,'" uvedl Coughlan pro Reuters.
"Jedna z věcí, které Charlie řekl, byla: 'Vidím, že to, co jste udělali, je OK, ale logickým rozšířením toho je tohle, a to nemůže být OK.'"
Technický ředitel Williams přiznal, že si byl po celou dobu vědom skutečnosti, že se s tímto řešením pohybuje na hraně. Ale ve formuli 1 je třeba neustále hledat hranice pravidel.
"Formule 1 je toho plná, hrajeme si, hlavně v testech. Jsou tu dvě techniky. Buď se zeptáte Charlieho a dostanete odpověď, nebo něco uděláte v oblasti, která je blízko hranicím, a počkáte si, jaké to bude mít dopady."