Aktuální stav šampionátu jezdců formule 1 a Poháru konstruktérů v sezóně 2021, statistiky závodů a kvalifikací F1.
Využití komponent pohonných jednotek
Jezdec |
Tým |
Motor |
ICE |
TC |
MGU-H |
MGU-K |
ES |
CE |
EX |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
Mercedes |
5 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
Valtteri Bottas |
Mercedes |
Mercedes |
6 |
5 |
5 |
4 |
2 |
3 |
6 |
Max Verstappen |
Red Bull |
Honda |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
7 |
Sergio Pérez |
Red Bull |
Honda |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
7 |
Daniel Ricciardo |
McLaren |
Mercedes |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
Lando Norris |
McLaren |
Mercedes |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
6 |
Lance Stroll |
Aston Martin |
Mercedes |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
Sebastian Vettel |
Aston Martin |
Mercedes |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
5 |
Fernando Alonso |
Alpine |
Renault |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
9 |
Esteban Ocon |
Alpine |
Renault |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
9 |
Charles Leclerc |
Ferrari |
Ferrari |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
7 |
Carlos Sainz |
Ferrari |
Ferrari |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
7 |
Júki Cunoda |
AlphaTauri |
Honda |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
7 |
Pierre Gasly |
AlphaTauri |
Honda |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
7 |
Kimi Räikkönen |
Alfa Romeo |
Ferrari |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
7 |
Antonio Giovinazzi |
Alfa Romeo |
Ferrari |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
7 |
Nikita Mazepin |
Haas |
Ferrari |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
6 |
Mick Schumacher |
Haas |
Ferrari |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
6 |
George Russell |
Williams |
Mercedes |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
Nicholas Latifi |
Williams |
Mercedes |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
Aktualizace: Před Grand Prix Kataru
Zkratky:
- ICE: spalovací motor
- TC: turbodmychadlo
- MGU-K: motorgenerátor pro rekuperaci kinetické energie
- MGU-H: motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie
- ES: úložiště energie (baterie)
- CE: řídicí elektronika pohonné jednotky
- EX: výfukový systém
Povolené počty komponent pohonné jednotky
- ICE, MGU-H, MGU-K, TC: 3 kusy
- ES, CE: 2 kusy
- EX: 8 kusů